ZF 24

Whirlpool: Este sustenabil ca un sfert din vânzările de electrocasnice să fie pe credit

Mioara Bolozan, marketing manager al Whirlpool România

Mioara Bolozan, marketing manager al Whirlpool România

Autor: Cristina Roşca

28.04.2014, 00:08 149

Piaţa de electrocasnice a crescut în primele luni din acest an cu sub 10%, motoarele creşterii fiind vân­zările de produse cu grade mici de penetrare precum produsele built-in şi maşinile de spălat vase. Anul trecut ro­mânii au cumpărat electrocasnice - mari şi mici -  de circa 450 de milioane de euro, piaţa fiind în creştere cu aproximativ 7%.

„În primele luni din acest an vânzările de electrocasnice au fost pe plus, avansul fiind de sub 10%. În 2013 piaţa a fost contractată în primul semestru, însă şi-a revenit în a doua ju­mătate. Per ansamblu, a existat o creştere în valoare, însă o scădere în volum. Românii au cum­părat produse cu caracteristici tehnice supe­rioare pentru că au înţeles că dacă plătesc mai mult, primesc mai mult“, spune Mioara Bolo­zan, marketing manager al Whirlpool România.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO