ZF 24

VIDEO ZF Live. Marius Lăzărescu, manager Today’s: Firmele din România dau 40-50 mil. euro pe an pentru campaniile AdWords de pe Google

Autor: Roxana Rosu

25.01.2016, 00:06 1719

Firmele din România alocă un buget anual de 40-50 milioane euro pentru campanii AdWords pe Google, piaţa locală fiind foarte mică raportat la ţările occidentale, cu circa 20.000-25.000 de clienţi care îşi promovează afacerile în acest sistem.

„În România sunt undeva la 20.000-25.000 clienţi pentru AdWords, din care 30% lucrează cu agenţii specializate de marketing online, iar restul pe cont propriu. Valoric, ponderea celor care derulează campaniile prin agenţii este mai mare, de 50-60%“, a spus la ZF Live Marius Lăzărescu, fondatorul agenţiei de marketing online Today’s.

Procentele sunt mult sub cele regăsite în Vest, unde 90% din contracte se fac prin agenţii, chiar 95% în SUA sau Australia. „La noi e mentalitatea că mă pricep la toate, fac eu şi asta. Dar uşor-uşor se schimbă lucrurile“. Comisionul agenţiilor de marketing este de 20-25%.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO