ZF 24

ZF Live. Pavel, RBC: Produsele proaspete sunt tot mai importante pentru români

Autor: Luciana Georgescu

06.06.2014, 00:05 159
Retailerii care au avut creşteri anul trecut şi-au extins reţeaua de magazine, însă valoarea medie a bonului plătit de clienţi a scăzut, a declarat la ZF Live Gabriel Pavel de la RBC, cea mai mare companie de instalat POS-uri în retail.
 
„Dacă facem comparaţie magazin pe magazin, consumul nu creşte, pentru că valoarea bonului a scăzut în comparaţie cu anul trecut. Retailerii care au beneficiat de creşteri şi-au extins reţelele şi automat şi cantitatea de produse vândute“, a spus Pavel.
 
Pavel consideră că 2014 este un an de redefinire a jucătorilor locali, care vin cu o serie de puncte forte, în special pe partea de produse proaspete.
 
În prezent în România există aproape 700.000 de puncte de vânzare, unde plătitorii achită TVA, dintre care 20.000 aparţin retailului modern. Din totalul de 20.000, 87% au instalate case de marcat şi metode de plată furnizate de RBC.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO