ZF Live

Cum se pregătesc companiile de curierat de Black Friday, după ce anul trecut comenzile au fost livrate şi "după două săptămâni"

16.11.2012, 17:47 2856

Adrian Mihai, unul dintre cei trei proprietari ai companiei de curierat Fan Courier, cu afaceri anuale de 40 de milioane de euro, spune că Black Friday este un model de business importat cu succes de România, iar companiile de curierat au luat măsuri pentru a nu fi descoperite în faţa valului uriaş de comenzi care, anul trecut, a provocat întârzieri de până la 2 săptămâni în livrarea comenzilor.

Retailerii online din România au organizat în 2011 în premieră o campanie de Black Friday, specifică comerţului american, însă interesul uriaş a generat blocaje masive atât pe site-urile de cumpărături cât şi la plata facturilor.

Compania eMag, cel mai mare retailer IT&C local, a investit doar în ultimele luni peste 200.000 de euro în software şi echipamente ca parte a unui program demarat încă de anul trecut şi care are ca ţintă, printre altele, ca infrastructura companiei să poată susţine numărul mare de accesări al site-ului, de comenzi şi de apeluri la call-center în ziua în care este organizat "Black Friday" şi în care vânzările re­tail­e­rului pot depăşi încasările dintr-un întreg an ale unui jucător mai mic din retailul online IT&C.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

ZF Live
AFACERI DE LA ZERO