ZF Live

„Ne batem cu porţelanurile pictate marca Rosenthal, Hermes sau Versace“

Autor: Roxana Rosu

06.03.2015, 00:05 367
Percepţia românilor faţă de obiectul de artă este pozitivă, ei călătoresc tot mai mult şi cred că am depăşit etapa în care erau interesaţi doar de etichete, a declarat joi la ZF Live Irina Wagner, fondator al atelierului de porţelanuri pictate Wagner Arte Frumoase.
 
„Educăm clienţii că un obiect de artă presupune multă  muncă, energie, talent. Românii călătoresc mult şi în­cep să se educe. Cred că am trecut de etapa la care căutam etichete, gen Louis Vuiton, Channel“, a spus Irina Wagner.
 
Atelierul deschis împreună cu sora ei Ana Wagner, creatoarea obiectelor de porţelan, este o afacere de familie lansată în 2005. Pentru 2015, afacerea ar trebui să genereze 150.000 de euro.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

ZF Live
Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO