ZF Live

ZF LIVE. Alexandru Ghior şi Dragoş Negru, The Barber Shop: Avem un business de 63.000 de euro, iar investiţia iniţială a fost de 8.000 de euro

Autor: Alexandra Marcu

29.08.2016, 07:00 2088

„Frizeriile au existat dintotdeauna, dar noi am încercat să readucem la viaţă locul special unde bărbaţii vin pentru jumătate de oră sau o oră, se tund sau îşi aranjează barba, beau un pahar de whisky sau cogniac şi se relaxează“, au spus Alexandru Ghior şi Dragoş Negru de la The Barber Shop în cadrul emi­siunii de business ZF Live.

„Am vrut să păstrăm un loc unde să socializezi fără telefonie mobilă, să bei un pahar de ceva. Am combinat o frizerie cu un bar.“

Clienţii frizeriei sunt în proporţie de 65% din mediul corporate, barbaţi de peste 25 de ani. Frizerii care lucrează pentru cei doi antreprenori din Cluj ţin cont de mediul în care activează fiecare client, de preferinţele acestuia şi discută cu ei despre posibilele tunsori.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

ZF Live
Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO