Compania Good People, producătorul mărcii de mâncare şi băuturi sănătoase Frufru, a ajuns anul trecut la afaceri de 5,2 milioane de euro, un plus de 40% faţă de veniturile obţinute în 2015, avansul venind din creşterea numărului de puncte de vânzare şi a canalelor proprii, precum şi din interesul tot mai ridicat manifestat de consumatori pentru produsele comercializate de către companie.
„În primul trimestru ne situăm un pic peste prognozele bugetate la începutul anului. Momentan suntem cu 40% creştere faţă de perioada similară a anului trecut. Estimez că până la finele anului vom ajunge la afaceri de peste 7 milioane de euro“, a spus Bogdan Mugescu, directorul de dezvoltare al Frufru.
Anul trecut, în luna iunie, au fost puse la tranzacţionare pe piaţa alternativă de capital AeRo obligaţiuni Good People (FRU 21) în valoare de 4,56 milioane lei, pe o perioadă de cinci ani, la o dobândă fixă de 9% pe an, plătibilă trimestrial. Banii obţinuţi în urma acestei acţiuni au fost investiţi în producţie şi în dezvoltarea unităţilor proprii.
„O parte din fonduri le-am investit în utilaje şi în extinderea capacităţii de producţie, iar o altă parte în zona de dezvoltare a canalelor proprii. Anul acesta am lansat Cooperativa Frufru, unitatea concept în care pe lângă produsele noastre, reunim şi alte produse realizate de mici companii locale pe care încercăm să le ajutăm să crească. Aici am mărit portofoliul de produse, magazinul devenind vectorul nostru principal de vânzări“, explică Mugescu. În acest sens, compania va inaugura în decurs de 2-3 săptămâni o nouă unitate Cooperativa Frufru în Piaţa Amzei din Capitală.