ZF Live

ZF Live. Cristian Ignat, Canopy: Am gestionat bugete de marketing online de 4 mil. euro pentru aproape 80 de clienţi

Autor: Alex Ciutacu

12.02.2018, 00:06 350

♦ În 2016, cifra de afaceri a companiei a fost de 200.000 de euro, iar în 2017 a crescut cu 60%, ajungând la 320.000 de euro.

Canopy, o agenţie de marketing online lansată pe piaţă în 2016, care administrează campanii pe platforme precum Facebook şi Google pentru aproape 80 de clienţi, printre care Sephora, Romstal şi Edenred, a gestionat anul trecut bugete de marketing de 4 milioane de euro şi a obţinut o cifră de afaceri de 320.000 de euro, a spus Cristian Ignat, fondator Canopy, în cadrul emisiunii de business ZF Live.

„Anul trecut am gestionat 4 milioane de euro pe ambele platforme – 3 milioane de euro pe Google şi un milion de euro pe Facebook. La nivel de buget individual, diferă de la companie la companie, în funcţie de industrie, acesta porneşte de la 1.000 de euro şi ajunge până la 10.000 euro sau chiar 50.000 de euro pe lună.”

În 2016, cifra de afaceri a companiei a fost de 200.000 de euro, iar în 2017 a crescut cu 60%, ajungând la 320.000 de euro. Pentru anul acesta, fondatorul plănuieşte să ajungă la venituri de 400.000 de euro. „Astăzi avem undeva la 70-80 de clienţi, dintre care 30% au început colaborarea cu noi anul trecut, însă interesul nostru nu este pentru un volum de clienţi cât mai mare, ci pentru clienţi pe termen lung.”

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

ZF Live
Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO