„Pe segmentul consumer, zona care pur şi simplu a decolat, înregistrând rezultate foarte bune, este cea a pachetelor de servicii integrate fix-mobil. Deja am câştigat 46.000 de clienţi noi care au achiziţionat pachete complete fix-mobil. Cred că acesta este, cu adevărat, diferenţiatorul nostru cheie pe piaţă, furnizarea unor pachete complet integrate. Am creat o nouă categorie pe piaţă şi am reuşit astfel să ne îndepărtăm de competiţia pură pe segmentul de preţ. Prin acest pachet, clienţii obţin şi un discount, dar acesta nu este singurul lucru: clienţii primesc o singură factură, au toate serviciile de la un singur furnizor“, a declarat într-un interviu pentru ZF Nikolai Beckers, CEO-ul grupului Telekom România.
Pe segmentul pachetelor de servicii integrate fix-mobil, Telekom concurează doar cu românii de la RCS&RDS, Orange şi Vodafone neavând în ofertă şi servicii de comunicaţii fixe.