ZF News

Beckers, Telekom: Am câştigat 46.000 clienţi noi pentru servicii fix-mobil

Nikolai Beckers, CEO-ul grupului Telekom România

Nikolai Beckers, CEO-ul grupului Telekom România

Autor: Adrian Seceleanu

04.03.2015, 00:07 693
Telekom România, cel mai mare grup de comunicaţii fixe şi mobile de pe piaţă, mizează anul acesta pe pachetele integrate de servicii lansate în luna septembrie a anului trecut pentru a câştiga clienţi noi din categoria persoanelor fizice.

„Pe segmentul consumer, zona care pur şi simplu a decolat, înregistrând rezultate foarte bune, este cea a pachetelor de servicii integrate fix-mobil. Deja am câştigat 46.000 de clienţi noi care au achiziţionat pachete complete fix-mobil. Cred că acesta este, cu adevărat, diferenţiatorul nostru cheie pe piaţă, furni­zarea unor pachete complet integrate. Am creat o nouă categorie pe piaţă şi am reuşit astfel să ne îndepărtăm de com­petiţia pură pe seg­mentul de preţ. Prin acest pachet, clienţii obţin şi un discount, dar acesta nu este singurul lucru: clienţii primesc o singură factură, au toate serviciile de la un singur furnizor“, a declarat într-un interviu pentru ZF Nikolai Beckers, CEO-ul grupului Telekom România.

Pe segmentul pachetelor de servicii integrate fix-mobil, Telekom concurează doar cu românii de la RCS&RDS, Orange şi Vodafone neavând în ofertă şi servicii de comunicaţii fixe.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO