Dragoş Petrescu, cel mai puternic antreprenor din industria restaurantelor, care controlează grupul City Grill cu afaceri de aproape 20 mil. euro anul trecut, a preluat în administrare restaurantul Pescăruş din parcul Herăstrău şi spune că vrea ca în trei ani acesta să ajungă la încasări de 2,5-3 milioane de euro.
Antreprenorul pariază pe poziţia acestuia în zona de nord a Bucureştiului, pe malul lacului Herăstrău şi pe brandul Pescăruş, care are „o istorie în memoria bucureştenilor de peste 40 de ani“. Restaurantul a fost deschis în 1938, fiind realizat de nepotul lui Ion Creangă, arhitect. În prezent, grupul City Grill are în portofoliu restaurantele cu acelaşi nume şi cele Trattoria Buongiorno, cafenelele City Cafe şi berăriile Hanu Berarilor şi Caru’ cu Bere (în administrare).
Cel mai puternic brand din portofoliu este Caru’ cu Bere, un alt local cu istorie, care a terminat anul trecut cu afaceri de circa 5,5 mil. euro, din totalul de aproape 20 mil. euro la nivelul întregului grup care numără 16 unităţi.
„Afacerile Caru’ cu Bere au crescut an de an, indiferent de contextul economic, cu până în 10%“, spune Petrescu. Despre Pescăruş el spune că ar putea deveni o a doua poartă pentru turişti după Caru’ cu Bere. Turiştii străini sunt una dintre categoriile de clienţi target la Pescăruş, alături de românii de peste 40 de ani care deja cunosc brandul, dar şi de tinerii pe care Petrescu vrea să îi atragă cu mâncare, design şi show - concerte, spectacole - după modelul de la Caru’ cu Bere.