Simartis, un furnizor local de soluţii pentru operatorii de telefonie mobilă concentrat în principal pe zona de mobile marketing, şi-a recrutat o forţă de vânzări internaţională după investiţia primită în urmă cu un an de la fondul Catalyst şi este acum aproape de a semna contracte cu noi operatori de telecom.
„Obiectivul nostru în primul an după ce am primit investiţia a fost să angajăm oamenii de vânzări pe care îi doream şi ne-am atins această ţintă în mare parte - mai avem de recrutat oameni pentru America Latină şi Africa. Am recrutat 6 oameni noi de vânzări. Avem angajaţi acum în Marea Britanie, Germania, Turcia şi India”, a declarat pentru ZF Alexandru Voiculescu, fondator şi vicepreşedinte al companiei.
Fondul de private equity Catalyst, care este administrat de firma de investiţii 3TS Capital Partners, a preluat 23% din acţiunile Simartis în martie 2014, în cadrul unei tranzacţii estimate pe piaţă la 1 mil. euro.
Unul dintre motivele pentru care Simartis avea nevoie de investiţie era şi acela că firma nu reuşea să susţină recrutarea şi gestionarea forţei de vânzări. „Este o resursă practic extrem de scumpă, specializată şi pe care garantat nu ai cum să o găseşti în România, nu neapărat ca expertiză, ci ca acces la domeniul B2B în care activăm noi. Noi avem nevoie de oameni experimentaţi în zona B2B de telecom. Problema domeniului în care activăm este că perioada, ciclul de vânzare este între şase luni şi un an minimum. Aceasta era şi problema pentru care aveam nevoie de o investiţie pentru că aveam nevoie să susţinem oamenii până când ei începeau să producă.