ZF News

Lanţul hotelier Ibis: 70% dintre clienţii noştri fac parte din segmentul business

Lanţul hotelier Ibis: 70% dintre clienţii noştri fac...

Autor: Maria Tufan

30.07.2015, 14:43 696

Hotelul Ibis din Constanţa, parte a lanţului hotelier de 3 stele cu acelaşi nume, a investit 32.000 de euro într-o nouă sală de conferinţe, dublându-şi astfel capacitatea centrului de evenimente. Operând în prezent patru unităţi în România, două în Bucureşti, una în Constanţa şi una în Sibiu, principalul brand de hoteluri economy al grupului francez Accor se adresează în special clienţilor de business, aceştia reprezentând 70% dintre clienţii hotelurilor Ibis în România.

“Segmentul de conferinţe şi evenimente reprezintă o parte importantă a activităţii hotelurilor Ibis din România, generând 19% din cifra totală de afaceri”, au declarat într-un comunicat reprezentanţii lanţului hotelier.

Cele patru hoteluri Ibis din România, cu un total de 760 de camere şi 25 de săli de conferinţă care pun la dispoziţie 1950 de locuri, au un personal de 235 de angajaţi.

Accor, cel mai mare grup hotelier din Europa, care operează la nivel mondial 3700 de hoteluri, de la brandul de lux Sofitel până la brandul economic Ibis, controlează prin intermediul partenerului polonez Orbis şapte hoteluri din România şi anume Pullman (World Trade Center), Novotel şi patru unităţi Ibis controlate de omul de afaceri român Radu Enache.

Printre lanţurile hoteliere care sunt prezente pe piaţa din România se numără şi Hilton, InterContinental, Golden Tulip, Best Western, KĂK, NH sau Rezidor. Lipsesc însă nume precum Ritz-Carlton, Mandarin Oriental sau Kempinski.

 
 
 
 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO