Ziarul de Duminică

Poveşti şi strategii de business/ de Ziarul de duminică

Poveşti şi strategii de business/ de Ziarul de duminică
29.10.2015, 23:52 221

Business storytelling:

branduri şi poveşti

Florina Pînzaru (editor)

Editura Tritonic

Colecţia Smart books. Editoarea precizează că volumul s-a născut în urma interacţiunilro autoarelor cu studenţii SNSPA interesaţi de Business-branding- stoytelling.

1. Brand management: între cultura conţinutului şi storytelling (Florina Pînzaru)
Brand management şi provocări / De la izolarea specifică produsului, la cultura conţinutului / Branded content sau brand content? / Timpul poveştilor din lumea brandurilor
2. Storytelling şi storycatching (Elena-Mădălina Vatamanescu) Povestitorul ca agent persuasiv / Identificarea ca liant între storytelling şi storycatching / Povestirea ca orchestrare a strategiilor comunicaţionale / Povestea din mintea auditoriului / Storytelling academic: arta de a seduce / Seducţia simbolului versus seducţia imaginii
3. Poveştile motivează: storytelling pentru manageri (Ramona Leon)
Poveştile din perspectiva managerială / Cum să construieşti o poveste şi de ce? / Coaching şi mentoring prin storytelling: dezvoltă-te şi dezvoltă-i şi pe ceilalţi / Povestea liderului şi strategia din spatele poveştii
4. Storytelling, marketing şi branding (Andreia Andrei)
Marketing narativ şi transportare mentală / Storytelling în branding: cine sunt personajele? / Storytelling şi cultivarea loialităţii
5. O poveste pe mai multe voci: comunicarea de brand în era conţinutului generat de consumatori (Rodica Săvulescu, Demetra Garbasevschi)
Web 2.0: cultura participării şi conţinutul generat de consumatori / Din spectatori, oamenii devin creatori / Despre brand şi branding: atunci şi acum / Comunicarea de brand: între hipercontrol şi democratizare
6. Storytelling şi branding în muzică sau un altfel de business (Andreea Mitan)
Muzicianul ca icon / Storytelling şi popular music în era digitală. Un exemplu: construirea brandului Beyonce? / Tehnici de storytelling eficiente pentru branduri muzicale cu poveste / Tehnici de storytelling eficiente pentru branduri muzicale fără poveste / Storytelling şi popular music: încotro?
7. Storytelling şi branding în sport (Diana-Luiza Dumitriu)
Sportul şi merele de aur ale marketizarii / Mega-evenimentele sportive ca festine comerciale / Eroi sportivi pe piaţa celebrităţii: jocul cu şi de-a brand-urile globale / Co-producerea poveştilor sportive: transformarea ascultătorului-consumator în personaj şi/sau povestitor
8. Storytelling şi branding cultural (Alexandra Zbuchea, Raluca Bem Neamu)
Care este relaţia dintre storytelling şi cultură? / Cum se construieşte un brand de succes în cultură? / Ce poveşti ne spun brandurile organizaţiilor culturale?
9. Storytelling ca strategie de branding în industria bancară (Alina Mihalcea, Alexandra Vitelar)
Brandul, de la instrument comercial, la marcă a identităţii sociale / Poveştile din comunicarea bancară românească / Banca Transilvania – banca oamenilor întreprinzatori; BCR – Schimbăm povestea / ING şi poveştile pentru Generatia Y / Reinventare şi poveşti.

 

Arta şi ştiinţa leadershipului.

Un ghid theoretic şi practic

Mariana Nicolae (editor)

 

Editura Tritonic

Colecţia: Smart Books

O carte actuală precum „Arta şi Ştiinţa Leadership-ului: Un ghid teoretic şi practic” este esenţială pentru a avea success în lumea globală de azi. „Arta şi Ştiinţa Leadership-ului” este o carte foarte utilă pentru studenţi şi manageri deoarece prezintă ultimele noutăţi în cercetare, gândire şi practica referitoare la leadership. Mai mult decât atât, acest ghid prezintă o perspectivă asupra bunelor practici internaţionale cu o varietate de studii de caz româneşti extrem de utile pentru a întelege mai bine cum funcţionează organizaţiiile de succes. Această carte reprezintă cheia succesului pentru mediul de afaceri global extrem de competitiv din ziua de azi. Ea este necesară studenţilor şi tuturor celor care doresc să aibă cunoştinţele necesare pentru a excela în carieră.” – Prof.dr. Victoria Seitz,
Director Departament Marketing, Universitatea Statului California, San Bernardino.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO