• Leu / EUR4.6639
  • Leu / GBP5.2762
  • Leu / USD4.1179
Companii

Vânzările duduie: România a ajuns a doua piaţă ca importanţă pentru Kaufland, după ţara-mamă Germania

Secțiune susținută de Medlife Logo
Vânzările duduie: România a ajuns a doua piaţă ca importanţă pentru Kaufland, după ţara-mamă Germania

Autor: Cristina Rosca

19 iul 2018 2668

Retailerul german Kaufland, prezent local cu o reţea de 119 hipermarketuri, a obţinut în România în 2017 afaceri de 10,1 mld. lei (2,2 mld. euro), valoare ce a plasat piaţa pe poziţia secundă ca importanţă. Mai exact, România a depăşit Cehia şi Polonia, ţări unde nemţii au mai multe magazine, dar unde şi concurenţa este mai acerbă, deci vânzările per unitate sunt mai mici. 

„Cele mai importante pieţe pentru retailer sunt Germania, România, Polonia şi Cehia, în această ordine. Grupul este prezent şi pe alte pieţe din Europa Centrală şi de Est şi se va extinde în Australia în 2018, urmând să fie prima mutare a companiei pe o piaţă vorbitoare de limbă engleză“, scrie revista internaţională CEO Magazine într-un interviu cu Marco Hoessl, executivul care conduce businessul Kaufland din România. Grupul Kaufland, cu sediul la Neckarsulm, în Germania, este prezent cu peste 1.200 de magazine pe nouă pieţe, dintre care două sunt noi, mai exact hipermarketurile sunt în construcţie. Vânzările nemţilor la nivel internaţional au sărit de 22 mld. euro anul trecut. 

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro

*MedLife susține informarea și educarea ca sursă principală de dezvoltare a unui business sănătos. De aceea, recomandăm informarea continuă cu ajutorul articolelor din secțiunea Companii!

Newsletter Ziarul Financiar

Înscrie-te la newsletter-ul ZF.ro ca să primeşti zilnic informaţiile de business care contează. Ia decizii în cunoştinţă de cauză!

Principalele valute BNR - joi, 13:15
EUR
USD
GBP
CHF
Azi: 4.6639
Diferență: 0,0086
Ieri: 4.6635
Azi: 4.1179
Diferență: -0,2519
Ieri: 4.1283
Azi: 5.2762
Diferență: -0,1722
Ieri: 5.2853
Azi: 4.0856
Diferență: -0,3682
Ieri: 4.1007