ZF 24

Vânzările gigantului PepsiCo au scăzut, iar compania va concedia peste 1.000 de oameni în cadrul planurilor de a reduce costurile

Vânzările gigantului PepsiCo au scăzut, iar compania...

Autor: Alex Ciutacu

13.02.2018, 18:39 494

Vânzările trimestriale ale companiei PepsiCo au fost mai slabe decât aşteptările, afectate de o cerere din ce în ce mai scăzută în America de Nord, însă compania a transmis că a intensificat eforturile de a redyce costurile pentru a proteja business-ul, potrivit Wall Street Journal.

Gigantul a înregistrat pierderi trimestriale, conduse de lovitura primită după reforma fiscală din Stateler Unite şi de planul de restructurare al companiei. PepsiCo a anunţat că va elimina aproximativ 1% din cele 110.000 de locuri de muncă din segmentul de corporate al companiei, ca parte al planului de reducere a costurilor. De asemenea, plănuieşte să ofere bonusuri de 1.000 de dolari angajaţilor care produc, vând şi livrează produsele PepsiCo.

Veniturile au crescut în fiecare segment al business-ului în afară de unitatea din America de Nord, unde vânzările au scăzut. Acesta este totuşi cel mai mare segment de business al companiei.

Veniturile segmentului din America de Nord însumează 5,9 miliarde de dolari, după ce vânzările au scăzut cu 3%, iar profitul operaţional cu 23%.

Executivul PepsiCo, Indra Nooyi le-a spus investitorilor că business-ul va avea nevoie de câteva trimestre pentru a-şi reveni după ce a trecut printr-o „multitudine de factori” în 2017. Printre aceştia se numără bugetele mari de advertising pentru produse mai noi precum apa îmbuteliată Lifewtr.

„În 2018 avem un program puternic de marketing şi ne concentrăm pe business”, a transmis Nooyi.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO