Afaceri de la zero

Pe site-ul The Women’s Locker, o pereche de colanţi costă între 100 şi 200 de lei, o bustieră între 120 şi 130 de lei, iar un top între 65 şi 90 de lei. Site-ul a fost deschis oficial la 1 ianuarie anul acesta, la capătul unui an întreg de pregătire.

Afaceri de la zero. Alexandru Vlad a investit 20.000 de euro într-un atelier unde produce echipamente sportive pentru femei

21.08.2020, 00:08 Autor: Alina-Elena Vasiliu

Pentru a se promova, Alexandru Vlad avea în plan să organizeze antrenamente de grup pentru yoga, pilates, HIIT, însă a fost nevoit să mute totul în online.

Alexandru Vlad, cu expe­rien­ţă în vânzări şi pu­blicitate, a pus bazele unui brand de echi­pamente pentru sport dedicate femeilor, în care a investit 20.000 de euro. Aşa a ajuns să producă piesele sub brandul The Women’s Locker în­tr-un atelier din Bucureşti.

„Primii germeni ai poveştii au înce­put să încolţească încă din 2015, când am des­coperit plăcerea alergatului, bună­starea pe care ţi-o oferă fiecare sesiune de mişcare. Povestea The Women’s Locker începe să se contureze din 2017. Totul a început din dorinţa de a face mai mult decât jobul 9-17“, povesteşte Alexandru Vlad.

Iniţial, s-a concentrat pe huse din ma­teriale antibacteriene pentru pantofii de sport, ocazie cu care a descoperit pro­du­cători de textile şi a început să cola­bo­reze cu ei pentru echipamentele care se vând astăzi sub brandul The Women’s Locker.

„Investiţia cea mai mare a fost nece­sa­ră pentru echiparea atelierului din Bucureşti şi crearea liniei de producţie necesare echipamentelor sportive, dez­vol­tarea produselor şi a colecţiilor şi, nu în ultimul rând, tot ce înseamnă înre­gistrare brand şi imagine“, mai spune Alexandru Vlad.

Când a primit prima comandă, ajun­se­se la un volum al investiţiilor de 20.000 de euro, din resurse proprii. Site-ul a fost des­chis oficial la 1 ianuarie anul acesta, la capătul unui an întreg de pregătire. În primele şase luni, The Women’s Locker a vândut produse de 4.000 de euro.

„La numai trei luni de la lansare, totul avea să se schimbe. Totuşi, perioada de lockdown a venit cu mai mult timp de conştientizare asupra sportului, un trend masiv de antrenamente individuale reali­zate de instructori care arătau tuturor cât de simplu este să te antrenezi în confortul şi liniştea căminului tău.“

Pentru a se promova, Alexandru Vlad avea în plan să organizeze antrenamente de grup pentru yoga, pilates, HIIT, însă a fost nevoit să mute totul în online.

De la concept, design, tipare şi prototipuri până la producţie, totul se face în România.

„Ne-ar plăcea foarte mult să existe şi în România fabrici de ţesături tehnice, astfel încât să putem realiza un produs 100% românesc şi cu care să putem dezvolta materiale dedicate, însă în lipsa lor suntem obligaţi să importăm materialele de la fabrici specializate din Europa.“

În afară de propriul site, Alexandru Vlad a listat produsele The Women’s Locker şi pe platforma eMag Marketplace. Pe site-ul propriu, de exemplu, o pereche de colanţi costă între 100 şi 200 de lei, o bustieră - între 120 şi 130 de lei, iar un top - între 65 şi 90 de lei.

„The Women’s Locker se adresează femeii cu iniţiativă, active, pentru care mişcarea şi echilibrul fac parte din stilul de viaţă. Femeile cărora ne adresăm reuşesc mereu să strecoare în programul tot mai aglomerat o clasă de yoga sau pilates, o alergare în parc sau pur şi simplu 20 de minute de meditaţie“, mai spune Alexandru Vlad.

 

ZF şi Banca Transilvania au lansat proiectul Afaceri de la zero, o platformă dedicată micilor antreprenori, firmelor care au creat peste 1,7 milioane de locuri de muncă. 

► Fiecare afacere de la zero este o poveste despre ambiţie, curaj şi determinare. Poveştile micilor antreprenori vor fi publicate în ZF şi pe platforma zf.ro/afaceri-de-la-zero.

► În România sunt peste 500.000 de microîntreprinderi şi firme mici, unde lucrează 1,7 milioane de salariaţi, companii cu afaceri anuale de 70-80 mld. euro.

O campanie Ziarul Financiar și Banca Transilvania