Afaceri de la zero

Afaceri de la zero. Alina Matei şi Roxana Coman vor să ajungă cu proiectul Mamanoua în departamentele de HR ale companiilor şi să sprijine proaspetele mame

12.04.2021, 00:06 Autor: Alina-Elena Vasiliu

Cele două antreprenoare au investit câteva mii de euro în proiectul Mamanoua, din surse personale.

Alina Matei şi Roxana Coman au început să scrie primele idei pentru proiectul Mamanoua în timpul concediului lor de maternitate. Ele lucraseră anterior într-o agenţie de publicitate, iar odată cu venirea pe lume a copiilor au vrut să sprijine mamele imediat după naştere, când toată atenţia se duce către nou-născut. „Proiectul Mamanoua este un kit prin care încurajăm mamele să aibă grijă şi de ele. Kitul conţine un set de poeme, o cremă, o lumânare parfumată, un curs pentru sprijin emoţional pentru mame şi un set de cartonaşe, pe care o mamă le poate da celor din jurul ei, pentru a avea un moment de respiro: timp să bea o cafea caldă sau să se uite la serialul preferat“, spune Roxana Coman, cofondatoarea Mamanoua.

Forma actuală a kitului Mamanoua nu este însă finală, cele două antreprenoare lucrând în continuare la mixul de produse. Unul dintre planuri este diversificarea cursurilor, cu unele pentru nutriţie sau diferite tipuri de terapie. Primul astfel de kit a fost vândut în decembrie 2020, preţul lui fiind de 499 de lei. Produsele din kitul Mamanoua se pot cumpăra şi separat.

„Ţinem foarte mult să colaborăm cu branduri româneşti. Noi testăm orice produs înainte de a-l pune în kit. Vom avea o colaborare şi cu cei de la Naluu“, spune Alina Matei.

Până la finalul lui 2021, Alina Matei şi Roxana Coman vor să strângă o comunitate mare de mame în jurul iniţiativei lor şi să pună accent pe grija de care are fiecare mamă nevoie, mai ales când toată atenţia e asupra nou-născutului. Cele două antreprenoare au investit câteva mii de euro în proiectul Mamanoua, din surse personale.

„Avem în plan produse noi şi colaborări frumoase şi inspirate. Credem în puterea tribului, în a ne aduna cât mai mulţi oameni talentaţi pentru a crea produse care ajung la inima mamelor“, spun ele.

Clienţi Mamanoua sunt fie viitoare mămici, fie prietenii din jurul unei viitoaremămici, însă Alina şi Roxana ţintesc mai departe de atât.

„Planul nostru e să ajungem la departamentele de HR cu kitul nostru de primă îngrijire, ca un cadou de oferit angajatelor atunci când pleacă în concediul de maternitate.“

Primul kit Mamanoua a fost vândut în decembrie 2020, preţul lui fiind de 499 de lei. Produsele din kitul Mamanoua se pot cumpăra şi separat.


ZF şi Banca Transilvania au lansat proiectul Afaceri de la zero, o platformă dedicată micilor antreprenori, firmelor care au creat peste 1,7 milioane de locuri de muncă. 

Fiecare afacere de la zero este o poveste despre ambiţie, curaj şi determinare. Poveştile micilor antreprenori vor fi publicate în ZF şi pe platforma zf.ro/afaceri-de-la-zero.

În România sunt peste 500.000 de microîntreprinderi şi firme mici, unde lucrează 1,7 milioane de salariaţi, companii cu afaceri anuale de 70-80 mld. euro.

O campanie Ziarul Financiar și Banca Transilvania