Afaceri de la zero

Afaceri de la zero. Alina şi Victor Magnet au investit câteva sute de mii de euro în patru saloane de design al sprâncenelor, în România şi Republica Moldova, şi vor să se extindă

22.08.2020, 14:00 Autor: Alina-Elena Vasiliu

♦ În 2019, cifra de afaceri generată de Brow Bar a ajuns la 850.000 de euro ♦ Echipa Brow Bar numără în prezent aproximativ 40 de angajaţi în toate cele patru spaţii.

Alina şi Victor Magnet au pus, în 2015, bazele Brow Bar, o reţea de saloane specializate în designul sprâncenelor, pornită în Republica Mol­do­va şi extinsă în România. Businessul nu­mă­ră acum patru spaţii, dintre care trei în Bucureşti.

„Primul salon Brow Bar a apărut în Republica Moldova, în 2015. Am ajuns la cinci locaţii, dar am rămas cu patru, pentru că una a trebuit să o închidem în urma pandemiei, pe cea din Băneasa Shopping City. Astfel, în pre­zent, suntem în Bucureşti, în mallurile Mega Mall şi Promenada, dar şi în zona Dorobanţi, pe strada Paris, şi mai avem o locaţie în Republica Moldo­va“, a spus Victor Magnet la emisiunea online ZF Afaceri de la zero.

În cinci ani, investiţiile celor doi fon­da­tori ai Brow Bar au ajuns la câteva sute de mii de euro, fiind variabile de la o locaţie la alta, în funcţie de suprafaţă, de nu­mărul de angajaţi, de îmbu­nătăţirile pe care trebuie să le aducă spaţiului.

„Avem planuri să ne dez­voltăm şi în alte oraşe mari din România. Analizăm impactul pan­de­miei asupra pieţei, pentru a decide când anume deschidem“, mai spune Victor Magnet.

Echipa Brow Bar numără în prezent apro­xi­mativ 40 de angajaţi în toate cele patru spaţii. Pe lângă saloane, businessul are şi o com­po­nentă de distribuţie de produse profesionale.

„Avem mai multe tipuri de servicii în saloane. Modelarea sprâncenelor costă între 100 şi 140 de lei“, spune Alina Magnet, cofondatoarea afacerii.

Conceptul Brow Bar a pornit de la ideea că sprâncenele pot schimba fizionomia unei persoane, în bine sau în rău, în funcţie de modul în care sunt lucrate.

Anterior deschiderii acestui business, Alina Magnet a lucrat în domeniul bancar, în vreme ce soţul ei, Victor Magnet, are experienţă în domeniul juridic. Investiţiile iniţiale au fost făcute din surse proprii, dar şi cu ajutorul unor credite bancare. În 2019, cifra de afaceri generată de Brow Bar a ajuns la 850.000 de euro.

„În 2020 trebuie să ne consolidăm poziţia, să ne concentrăm pe dezvoltarea internă a companiei. Nu cred că vom deschide alte locaţii anul acesta. Important este să menţinem încasările“, spune Victor Magnet.

Serviciile Brow Bar sunt destinate atât femeilor, cât şi bărbaţilor, însă predominante sunt femeile cu vârste cuprinse între 25 şi 45 de ani, în general din mediul antreprenorial sau cu profesii în medicină, avocatură, domeniul artistic sau IT.

„Cu siguranţă există încă frica oamenilor legată de pandemie şi, totodată, mare parte din clienţii noştri lucrează încă de acasă, astfel că a existat o scădere semnificativă a încasărilor, dar am venit în întâmpinarea lor cu diverse oferte care ne asigură şi nouă menţinerea afacerii pe linia de plutire“, spun cei doi fondatori ai Brow Bar.

 

 

 

ZF şi Banca Transilvania au lansat proiectul Afaceri de la zero, o platformă dedicată micilor antreprenori, firmelor care au creat peste 1,7 milioane de locuri de muncă. 

► Fiecare afacere de la zero este o poveste despre ambiţie, curaj şi determinare. Poveştile micilor antreprenori vor fi publicate în ZF şi pe platforma zf.ro/afaceri-de-la-zero.

► În România sunt peste 500.000 de microîntreprinderi şi firme mici, unde lucrează 1,7 milioane de salariaţi, companii cu afaceri anuale de 70-80 mld. euro.

O campanie Ziarul Financiar și Banca Transilvania