Horaţiu Bogdan Mîrza, fondator eGrătare: Pentru anul 2020, principalul obiectiv este tehnologizarea, producţia în serie a unor module, în principal cuptoarele tradiţionale pe lemne accesibile mai multor categorii de clienţi, dar şi exportul produselor. Pentru o bucătărie de vară amenajată de Horaţiu Bogdan Mîrza, preţul porneşte de la 5.000 de euro.
Ca urmare a tuturor investiţiilor făcute până acum, Horaţiu Bogdan Mîrza mizează pe o cifră de afaceri de 150.000 – 200.000 de euro în 2020 din amenajările de bucătării.
Horaţiu Bogdan Mîrza, un antreprenor din Arad, face de 12 ani bucătării de vară pentru clienţi din toată ţara, personalizate în funcţie de cerinţele cumpărătorilor. Businessul său poartă numele de eGrătare.
„Proiectul eGrătare a început acum 12 ani, cu o echipă tânără, cu mult entuziasm, în spiritul păstrării tradiţiilor de odinioară, amintind de pita coaptă în cuptorul cu lemne, ca la bunica acasă. Astăzi, am ajuns să avem realizate peste 100 de modele de bucătării de vară simple sau complexe, tradiţionale sau moderne, totul în funcţie de spaţiul disponibil şi de arhitectura casei. Fiecare amenajare este gândită, schiţată şi pusă în plan de noi până la cele mai mici detalii“, povesteşte Horaţiu Bogdan Mîrza.
Bucătăriile au la bază tematici şi modele româneşti şi sunt realizate la Arad şi montate în spaţiul clientului.
„Investiţia iniţială a fost minimă, însă de la început până în prezent am investit continuu. Aş putea aproxima suma la circa 100.000 de euro“, adaugă antreprenorul.
Ca urmare a tuturor investiţiilor făcute până acum, Horaţiu Bogdan Mîrza mizează pe o cifră de afaceri de 150.000 – 200.000 de euro din amenajările de bucătării în 2020. Antreprenorul arădean a dezvoltat şi o divizie de produse de serie, care ar urma să-i mai aducă circa 300.000 de euro, dar şi un magazin online cu produse pentru industria HoReCa (precum grătarele mobile), de unde aşteaptă aproximativ 50.000 de euro. Acestea din urmă sunt importate şi comercializate în magazinul online.
„Pentru anul 2020, principalul obiectiv este tehnologizarea, producţia în serie a unor module, în principal cuptoarele tradiţionale pe lemne accesibile mai multor categorii de clienţi, dar şi exportul produselor. Toate aceste planuri necesită angajarea a circa şapte-zece persoane.“
Pentru o bucătărie de vară amenajată de Horaţiu Bogdan Mîrza, preţul porneşte de la 5.000 de euro, iar la accesoriile din magazinul online, un grătar mobil costă minimum 30 de euro, putând ajunge chiar şi la 10.000 de euro în cazul unuia mai complex.
„Pentru amenajări de bucătării de vară personalizate, clienţii noştri sunt persoane cu venituri peste medie. Produsele de serie – cuptoare, grilluri şi accesorii – se adresează unei clientele cu venituri medii“, mai spune antreprenorul.
ZF şi Banca Transilvania au lansat proiectul Afaceri de la zero, o platformă dedicată micilor antreprenori, firmelor care au creat peste 1,7 milioane de locuri de muncă.
- Fiecare afacere de la zero este o poveste despre ambiţie, curaj şi determinare. Poveştile micilor antreprenori vor fi publicate în ZF şi pe platforma zf.ro/afaceri-de-la-zero.
- În România sunt peste 500.000 de microîntreprinderi şi firme mici, unde lucrează 1,7 milioane de salariaţi, companii cu afaceri anuale de 70-80 mld. euro.
Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.zf.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.
ABONEAZĂ-TE