Afaceri de la zero

Afaceri de la Zero. Izabela Neacşu a pornit cofetăria Dulciuri Minunate în 2018 şi s-a extins în AFI Cotroceni. „Obiectivul este să dezvoltăm şi o gamă de produse pentru retaileri“

10.09.2024, 00:05 Autor: Georgiana Mihalache

♦ În 2023, cofetăria a generat 150.000 de euro afaceri ♦ Echipa Dulciuri Minunate numără 20 de persoane, iar planurile urmăresc extinderea cu alte puncte de lucru în Capitală.

Bazele pasiunii pentru dulciuri în cazul Izabelei Neacşu, fondatoarea cofetăriei Dulciuri Minunate, sunt încă din copilărie, de la prăjiturile mamei sale. Ulterior, ea a transformat pasiunea în business şi a deschis un laborator în Bucureşti în 2018. Anul acesta a făcut şi pasul spre extindere, punând primul loc pe hartă în centrul comercial AFI Cotroceni.

„Începutul este din copilărie. Mama făcea tot timpul prăjituri. Însă scânteia a fost participarea mea la un concurs culinar. Businessul a luat naştere în 2018. Atunci am deschis laboratorul, dar înainte am început să fac pentru prieteni, cunoştinţe, pentru a-mi exersa abilităţile“, a povestit Izabela Neacşu.

Portofoliul de produse este diversificat, de la produse tradiţionale până la cofeteria modernă şi produsele cerute de piaţă.  Suntem 20 de oameni în echipa Dulciuri Minunate, majoritatea lucrând în laboratorul de producţie de pe Bulevardul Preciziei din Capitală.

„De curând am deschis un punct de desfacere în AFI Cotroceni, la parter. Am căutat în primul rând să fie un spaţiu în sectorul 6, să fie aproape de clienţii noştri pe care îi aveam deja. Şi am ajuns acolo pentru că este un flux de clienţi deja format, e mai uşor accesibil oamenilor care vor dulce, e şi o zonă de birouri şi mai central faţă de zona în care avem laboratorul“, a spus antreprenoarea.

Cel mai căutat segment de către clienţi este cel de torturi personalizate. Preţurile pornesc de la 120 lei pe kilogram şi ajung până la 185 lei/kg, în funcţie de ingrediente. În plus, clienţii pot avea şi candy bar sau pachete de prăjituri pentru evenimente.

„Obiectivele noastre sunt să dezvoltăm şi o gamă de produse pentru retaileri, avem deja cerere pentru produse de genul acesta, şi să mai deschidem câteva puncte de lucru pentru produsele noastre“, a mai spus Izabela Neacşu.

 

ZF şi Banca Transilvania au lansat proiectul Afaceri de la zero, o platformă dedicată micilor antreprenori, firmelor care au creat peste 1,7 milioane de locuri de muncă. 

♦ Fiecare afacere de la zero este o poveste despre ambiţie, curaj şi determinare. Poveştile micilor antreprenori vor fi publicate în ZF şi pe platforma zf.ro/afaceri-de-la-zero.

♦ În România sunt peste 500.000 de microîntreprinderi şi firme mici, unde lucrează 1,7 milioane de salariaţi, companii cu afaceri anuale de 70-80 mld. euro.

 

 

O campanie Ziarul Financiar Banca Transilvania