♦ „Este un produs proaspăt. Noi nu folosim absolut nimic congelat, nici nu congelăm. Încercăm să facem un produs cât mai bun din punct de vedere alimentar“.
Soţii Ana Maria şi Adrian Stancu au decis în 2023 să folosească experienţa din domeniul HoReCa şi din management pentru businessul propriu. Astfel a apărut Peaky Burgers, numele businessului fiind inspirat de la serialul Peaky Blinders, o autorulotă în care Adrian Stancu găteşte burgerii în zona Eroilor din Bucureşti, chiar lângă metrou. După primele şase luni de activitate, Peaky Burgers a ajuns la 250.000 de lei, iar targetul pentru anul 2024, primul complet de activitate, este de 400.000 de euro afaceri. Următorul pas vizat de cei doi antreprenori este extinderea.
„Eu activez în domeniul HoReCa încă din 2005 şi în România, şi în străinătate şi aveam cunoştinţele şi contactele necesare care să ne ajute să pornim la început de drum. Este un produs proaspăt. Noi nu folosim absolut nimic congelat, nici nu congelăm. Carnea este proaspătă, ne aprovizionăm în fiecare seară pentru a doua zi. Chiflele ne vin în fiecare dimineaţă proaspete. Încercăm să facem un produs cât mai bun din punct de vedere alimentar“, a povestit Adrian Stancu. El a precizat că oamenii pot veni de luni până vineri pentru a ridica direct comenzile de burger, brandul fiind prezent de asemenea şi pe platformele de livrare.
„Ne dorim să ne extindem, să deschidem o locaţie-restaurant. Vrem să participăm la festivalurile de street-food. Nu ne grăbim pentru că nu vrem să facem o greşeală sau nu ştiu să credem că suntem mai sus decât suntem de fapt. Vrem să vedem dacă putem accesa nişte fonduri europene“, a spus şi Ana Maria Stancu.
Ea vine din industria aeronautică, din aviaţie, dar are şi experienţă în retail sau în industria poligrafică. Înainte de Peaky Burgers nu a avut nicio experienţă cu businessuri în HoReCa, însă a învăţat să gestioneze businessul propriu, alături de Adrian.
„Când am deschis prima dată a fost destul de greu, nimeni nu ne cunoştea, nu ştia produsul, numele. Cei din cartier au fost foarte curioşi şi au început uşor-uşor să vină, iar apoi prin intermediul review-urilor avem şi în ziua de astăzi foarte mulţi clienţi care vin şi spun că au văzut că avem o notă foarte bună pe google şi au venit să încerce“, a spus Adrian Stancu.
Cel mai cerut produs al Peaky Burgers este burgerul de vită, care are 350g şi vine cu o porţie de cartofi proaspeţi şi o băutură. Preţul este între 40 şi 44 de lei, în funcţie de meniu.
Printre provocările de la început de drum s-au numărat împărţirea timpului pentru business, dar şi nevoia de sprijin şi ghidare.
„Cei de la Banca Transilvania au fost cei care au răspuns nevoii noastre într-un mod destul de rapid, foarte prietenos, on-spot. Practic au fost mâna de ajutor de care am avut nevoie, având în vedere că noi la momentul respectiv fiind încă primul nostru an, un an foarte dificil, practic eram prea mici ca să fim băgaţi în seamă“, a spus Ana Maria Stancu.
ZF şi Banca Transilvania au lansat proiectul Afaceri de la zero, o platformă dedicată micilor antreprenori, firmelor care au creat peste 1,7 milioane de locuri de muncă.
♦ Fiecare afacere de la zero este o poveste despre ambiţie, curaj şi determinare. Poveştile micilor antreprenori vor fi publicate în ZF şi pe platforma zf.ro/afaceri-de-la-zero.
♦ În România sunt peste 500.000 de microîntreprinderi şi firme mici, unde lucrează 1,7 milioane de salariaţi, companii cu afaceri anuale de 70-80 mld. euro.
Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.zf.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.
ABONEAZĂ-TE