♦ După lungi teste, sub numele de Kazuko au fost lansate două produse, anume o mască de ochi pentru dormit şi un accesoriu de baie din mătase.
Ana Nicolau, Andreea Florescu şi Claudia Dina au pornit businessul Kazuko, prin care vor să creeze un brand de wellness prin care să lanseze diferite produse de îngrijire a corpului. După lungi teste, sub numele de Kazuko au fost lansate două produse, anume o mască de ochi pentru dormit şi un accesoriu de baie din mătase.
„Kazuko este un brand fondat de trei femei pe care le leagă o prietenie veche de mai bine de zece ani. Povestea Kazuko a început pentru că noi ne-am dorit să lucrăm împreună şi să construim un brand care să susţină oamenii. Nu vrem să punem accent foarte mult pe partea de produse, ci vrem să punem accent pe comunitate şi pe relaţiile pe care le construieşti cu cei din jurul tău”, spune Ana Nicolau. Produsele lansate sub numele Kazuko aduc câteva îmbunăţiri la produsele deja existente pe piaţă, susţine Ana Nicolau. Mai exact, masca de ochi pentru dormit nu permite pătrunderea luminii, iar accesoriul de baie este realizat din mătase, fiind pretabil persoanelor cu o piele sensibilă.
Pe lângă acestea, cele trei prietene îşi doresc să creeze o comunitate prin care să promoveze ideea de wellness şi îngrijirea de sine. „Vrem să vorbim foarte mult despre ce înseamnă să ai grijă de tine, dincolo de produse, să construim o comunitate în care să facem nişte întâlniri sau poate nişte grupuri de suport, în care oamenii să vină şi să împartă trucuri despre cum au grijă de ei, cu ce se confruntă”, mai spune ea.
Businessul Kazuko va avea propriul magazin online, dar şi un spaţiu fizic, pe care antreprenoarele speră să îl deschidă până la final de an.
Aceste întâlniri de care vorbeşte Ana Nicolau vor avea loc în propriul lor spaţiu, care va fi atât un showroom dedicate produselor Kazuko, cât şi întâlnirilor comunităţii. Astfel, businessul va fi atât online, cu magazinul său online, dar şi offline. Momentan, showroom-ul este doar la stadiul de plan, însă Ana Nicolau speră ca până la finalul anului să fie deschis.
„Noi sperăm, dacă merg lucrurile bine, spre final de an să deschidem showroom-ul. Ar fi ideal să se întâmple aşa, poate chiar înainte de sărbători”, adaugă ea.
Pe viitor, ele îşi doresc să adauge şi alte produse în portfoliu care să pornească tot de la nevoile oamenilor. Mai întâi, voi să îşi crească businessul proaspăt deschis şi să vadă cum va evolua cererea pentru a lansa noi produse.
ZF şi Banca Transilvania au lansat proiectul Afaceri de la zero, o platformă dedicată micilor antreprenori, firmelor care au creat peste 1,7 milioane de locuri de muncă.
⇔ Fiecare afacere de la zero este o poveste despre ambiţie, curaj şi determinare. Poveştile micilor antreprenori vor fi publicate în ZF şi pe platforma zf.ro/afaceri-de-la-zero.
⇔ În România sunt peste 500.000 de microîntreprinderi şi firme mici, unde lucrează 1,7 milioane de salariaţi, companii cu afaceri anuale de 70-80 mld. euro.
Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.zf.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.
ABONEAZĂ-TE