♦ Gelateria se află la parterul blocurilor One din Aviaţiei, dispune şi de o terasă şi are o capacitate de circa 70-80 de persoane ♦ Într-o zi bună, câteva sute de clienţi îi calcă pragul, ceea ce se traduce în vânzări de circa 2.500 de euro ♦ În vitrina gelateriei sunt astăzi 18 sortimente de îngheţată artizanală, iar cea mai cerută aromă este fisticul.
Gelateria Puro Vero din Bucureşti, din zona Aviaţiei-Pipera, a luat naştere în urmă cu două luni, din pasiunea lui Ciprian Sălceanu pentru îngheţata artizanală italiană. Cu background în domeniul IT & telecom, dar cu circa şase ani ani de experienţă în producţia de gelato, el a decis să aducă gustul autentic italian în zona de nord a Bucureştiului.
„Am început activitatea cu un laborator de producţie de îngheţată anul trecut. Acesta deservea în primă fază alte businessuri din HoReCa. Ulterior, anul acesta, în urmă cu două luni, am reuşit să deschidem şi un punct de desfacere. În continuare vrem să ne extindem atât partea de vânzare directă, cât şi partea de colaborare cu alte businessuri din HoReCa care vor să vândă gelato italian”, a spus fondatorul.
Până în acest moment, investiţiile s-au ridicat la 150.000 de euro, bani care au venit din fonduri proprii, spune el. Puro Vero înseamnă astăzi un laborator de producţie în zona Apaca, unde lucrează trei persoane şi locaţia din nordul Capitalei. În total, businessul funcţionează cu şase angajaţi.
În locaţia Puro Vero din Aviaţiei, gelateria împarte spaţiul cu un alt business din domeniul HoReCa. Gelateria se află la parterul blocurilor One, dispune şi de o terasă şi are o capacitate de circa 70-80 de persoane. Într-o zi bună, câteva sute de clienţi îi calcă pragul.
„Numărul clienţilor creşte pe măsură ce din ce în ce mai multă lume află despre noi. Într-o zi bună, vânzările ajung în acest moment la circa 2.500 de euro”, a mai adăugat Ciprian Sălceanu.
În vitrina gelateriei sunt astăzi 18 sortimente de îngheţată artizanală, atât pe bază de lapte, cât şi fără lapte şi vegane, pe bază de fructe. Cea mai cerută aromă este fisticul. O îngheţată mică costă 15 lei.
Pe lângă vânzarea directă din locaţie sau prin livrări, menţionează antreprenorul, businessul mai are şi zona de vânzare B2B, către alte businessuri HoReCa. Mai mult, îngheţata Puro Vero este prezentă şi în alte restaurante sau cafenele din Bucureşti, cum ar fi Mabo sau Teds.

„Un alt element este cel de colaborări corporate pentru evenimente, dar şi evenimente private. Putem închiria inclusiv echipamente, utilaje şi un întreg set-up pentru evenimente”, a mai punctat el. Puro Vero poate, aşadar, să fie prezent la nunţi, botezuri, şedinţe importante ale companiilor sau orice alt tip de evenimente private.
La finalul unui an complet de funcţionare, Ciprian Sălceanu îşi propune să ajungă la afaceri de 250.000 de euro cu gelateria Puro Vero.
El are şi planuri de extindere pentru proiectul său aflat la început de drum. „Vrem să extindem numărul de locaţii partenere şi businessuri HoReCa, să fim prezenţi la cât mai multe festivaluri şi evenimente. (...) Luăm în calcul şi deschiderea unei noi locaţii proprii anul viitor”, a mai spus fondatorul.
Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.zf.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.
ABONEAZĂ-TE