► Portofoliul Remembrance cuprinde invitaţii de nuntă, plicuri, meniuri pentru mese şi tot ce înseamnă papetărie pentru evenimente.
► Comanda minimă este de 25 de invitaţii, iar preţurile sunt cuprinse între 7 lei şi 20 de lei per invitaţie.
Emilia Florea, o tânără pasionată de creaţie, a pornit brandul Remembrance în urmă cu doi ani, iar de atunci creează invitaţii pentru nuntă în propriul atelier amenajat acasă, în satul Poieni din comuna Piatra Şoimului, judeţul Neamţ.
Micul său proiect început cu doar 200 de lei a ajuns anul trecut la afaceri de peste 50.000 de euro.
„Abia terminasem facultatea, bani nu aveam, nici job şi mă gândeam dacă să mă întorc la vechiul loc de muncă din facultate sau să încerc altceva. Am decis să pornesc acest proiect pentru că voiam să strâng nişte bani de buzunar, căci urma să merg la Untold. Dar nu a fost în niciun caz aşa, nu poţi face bani mulţi de la început. Am pornit cu 200 de lei şi un vis. M-am dus la o tipografie în Cluj, unde mi-am scos primele modele. Apoi m-am întors acasă, în Poieni, unde mi-am amenajat un atelier propriu cu ajutorul părinţilor mei”, a povestit ea.
Emilia Florea a fost pasionată de mică de desen. În clasa a opta a început să înveţe să lucreze în Photoshop şi să facă desen digital. A terminat Facultatea de Media Digitală în Cluj-Napoca şi a învăţat mai multe despre ilustraţie, iar apoi a lucrat la o firmă pe partea de marketing.
În iulie 2022, înainte de a porni afacerea, ea a încercat să creeze prima invitaţie de nuntă. La vremea aceea, lucra doar digital, după care a început să înveţe şi cum să transpună totul în print.
Astăzi, portofoliul Remembrance cuprinde invitaţii de nuntă, plicuri, meniuri pentru mese şi tot ce înseamnă papetărie pentru evenimente. Invitaţiile digitale au rămas şi ele o componentă a businessului, împreună cu site-urile de nuntă.
„Îmi place foarte mult stilul clasic, elegant. Chiar dacă trendurile merg acum spre digital, oamenii încă vor print, mai ales dacă printre invitaţi sunt şi mulţi oameni mai în vârstă”, a mai adăugat antreprenoarea.
Comanda minimă este de 25 de invitaţii, spune ea, iar preţurile sunt cuprinse între 7 lei şi 20 de lei per invitaţie.
Cei mai mulţi oameni, menţionează fondatoarea, îşi fac invitaţiile de nuntă cu mult timp înainte de sezonul nunţilor şi de evenimentul propriu-zis. Cele mai multe nunţi sunt vara, dar cele mai aglomerate luni din an pentru businessul său sunt ianuarie, februarie şi mai.
„Am făcut şi 500 de invitaţii într-o zi, dar depinde de modelul invitaţiei. În general, am cinci comenzi programate pe săptămână şi media este de 100 de invitaţii pe fiecare comandă”, a mai spus aceasta.
Focusul în următoarea perioadă va fi pe partea de shop online, o altă componentă a businessului, unde clienţii găsesc materiale pentru crearea invitaţiilor. De asemenea, antreprenoarea are în plan să pornească şi un curs pentru realizarea invitaţiilor. „Mi-a plăcut mereu partea de educaţie în zona creativă.”
Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.zf.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.
ABONEAZĂ-TE