Mihai Bărdăşan avea înclinare spre antreprenoriat încă de copil, atunci când revindea dulciuri către vecini. Ani mai târziu, în 2018, a deschis primul lui business, House of Soup, un restaurant unde servea doar supe şi ciorbe. Criza sanitară l-a determinat să schimbe traiectoria spre servicii de catering oferite caselor de producţie care se ocupă de realizarea filmelor, reclamelor, un domeniu în care a lucrat înainte să intre în antreprenoriat.
„Acest business a pornit din nevoia puternică de a deveni antreprenor. A pornit cu mari emoţii, dar şi cu foarte mare încredere, pentru că am simţit din copilărie vocaţia de a conduce, de a lua decizii şi am făcut tot ce a ţinut de mine să reuşesc să ajung antreprenor”, a spus Mihai Bărdăşan, fondatorul House of Soup. Echipa House of Soup numără şapte angajaţi, dar şi 10-15 colaboratori care ajută ca produsele care ies din bucătărie să ajungă pe platoul de filmare.
În business sunt implicaţi şi fratele şi sora lui Mihai Bărdăşan, care îl ajută ca lucrurile să funcţioneze. „În prima fază suntem contactaţi de casele de producţie, ne cer disponibilitatea unor date în care ei vor desfăşura activitatea, spotul publicitar sau film. Noi, împreună cu producătorul proiectului, avem o discuţie, întrebăm ce doresc să servim, ne punem de comun acord, bugetăm şi dăm drumul la treabă”, a mai spus Mihai Bărdăşan.
De curând, House of Soup a început să se ocupe şi de evenimente mai mari, cum sunt petrecerile private sau botezurile, iar pe viitor antreprenorul vrea să intre şi pe această nişă.
Ca preţ, meniurile variază între 20 euro de persoană şi până la 60-65 euro de persoană, sumă care include servicii complete pentru mic dejun, prânz şi cină.
„Eu tot timpul îmi propun să-mi să mă auto-depăşesc. Ca cifră de afaceri, în 2023 am reuşit să ajung la peste 500.000 euro”, a mai spus Mihai Bărdăşan.
Ca planuri de viitor, antreprenorul vrea să intre şi în domeniul turismului şi deja lucrează la două căsuţe de tip A frame în zona Buşteni pentru a le pune la dispoziţia turiştilor.
„Ulterior, vreau să trec la următorul pas şi să îmi deschid un restaurant în Bucureşti cu specific internaţional, pentru că am mulţi clienţi care mă întreabă unde pot să mai mănânce preparatele House of soup”, a mai completat antreprenorul.
El crede că atunci când o persoană vrea să intre în lumea afacerilor, trebuie să fie permanent conectată la business.
„Fără muncă este greu. Din punctul meu de vedere, într-un business 90% este muncă, 10% noroc”, a concluzionat Mihai Bărdăşan.
ZF şi Banca Transilvania au lansat proiectul Afaceri de la zero, o platformă dedicată micilor antreprenori, firmelor care au creat peste 1,7 milioane de locuri de muncă.
⇒ Fiecare afacere de la zero este o poveste despre ambiţie, curaj şi determinare. Poveştile micilor antreprenori vor fi publicate în ZF şi pe platforma zf.ro/afaceri-de-la-zero.
⇒ În România sunt peste 500.000 de microîntreprinderi şi firme mici, unde lucrează 1,7 milioane de salariaţi, companii cu afaceri anuale de 70-80 mld. euro.
Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.zf.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.
ABONEAZĂ-TE