Afaceri de la zero

Afaceri de la Zero. Stup Edition. Astrid Zwolfer creează corsete sub brandul Airi Corsets, un business pornit în urma unei accidentări la schi. „Mi-am dorit să transform corsetul într-un obiect vestimentar care să fie confortabil“

02.10.2024, 00:05 Autor: Miruna Diaconu

♦ Businessul a pornit în urmă cu doi ani şi jumătate, iar investiţia iniţială s-a ridicat la 6.000 de euro, bani care au mers către producţia primelor corsete.

Astrid Zwolfer a început să creeze corsete sub brandul Airi Corsets, un business pornit în urma unei accidentări la schi. Pasionată însă şi de fashion, ea a decis să meargă pe calea antreprenoriatului. Ideea businessului Airi Corsets a venit în urmă cu trei ani şi jumătate, după ce Astrid Zwolfer s-a accidentat la schi. „A fost un eveniment destul de nefericit. Eram la schi, am avut un mic accident, dar eu m-am ridicat şi am schiat în continuare. N-am crezut că o să se transforme într-un accident mai grav şi, ulterior, când am ajuns la spital, am aflat că aveam o fractură de cervicală. A trebuit să stau într-un corset medicinal din metal timp de trei luni. În acea perioadă, mi-am dat seama că acel corset mi-a adus o postură mai bună după recuperarea mea.

Mi-a plăcut foarte mult cum mă simţeam cu spatele drept”, povesteşte Astrid Zwolfer. Văzând beneficiile aduse de corset, îmbinate cu pasiunea sa pentru modă, ea a decis să pornească un business prin care să creeze corsete care să corecteze postura, dar să fie şi confortabile. „Eu am încercat să transform corsetul într-un obiect vestimentar care, în acelaşi timp, să fie confortabil. Mi-am dorit să fie un corset cu şnur la spate, majoritatea din piaţă având fermoar”, adaugă ea. Businessul a pornit în urmă cu doi ani şi jumătate, când a făcut primul corset, iar feedbackul primit din partea clienţilor a fost unul bun, motiv pentru care a hotărât să facă o primă colecţie. Până în prezent, antreprenoarea a creat patru colecţii, însă producţia este externalizată, colaborând cu un atelier. Fiecare colecţie are circa zece produse, iar fiecare vine cu noi modele sau ţesături. Începutul însă nu a fost uşor, precizează ea. 

„Primele luni au fost destul de dificile, apoi, după ce am început să livrez din ce în ce mai mult conţinut în online, au venit influenceri către mine. Piaţa a reacţionat bine, iar femeile sunt interesate de corsete, îşi doresc să se simtă bine în pielea lor”, precizează ea.

Investiţia iniţială s-a ridicat la 6.000 de euro, bani care au mers către crearea primelor corsete. Produsele Airi Corsets se găsesc în magazinul online al businessului. Antreprenoarea îşi doreşte să aibă un magazin fizic, plan pe care îl are pe lista de dezvoltări.

„Îmi doresc foarte mult un magazin fizic. Cred că acesta este obiectivul meu principal, de a avea un showroom, tocmai pentru a putea crea content zilnic şi de avea acces la comunitatea din online”, mai spune ea.

 

ZF şi Banca Transilvania au lansat proiectul Afaceri de la zero, o platformă dedicată micilor antreprenori, firmelor care au creat peste 1,7 milioane de locuri de muncă. 

♦ Fiecare afacere de la zero este o poveste despre ambiţie, curaj şi determinare. Poveştile micilor antreprenori vor fi publicate în ZF şi pe platforma zf.ro/afaceri-de-la-zero.

♦ În România sunt peste 500.000 de microîntreprinderi şi firme mici, unde lucrează 1,7 milioane de salariaţi, companii cu afaceri anuale de 70-80 mld. euro.

 

 

O campanie Ziarul Financiar Banca Transilvania