Afaceri de la zero
Afaceri de la zero. Cum se reinventează trei afaceri mici din zona de educaţie. De la „supravieţuirea noastră stă sub semnul întrebării“, la „orice idee născută acum ca o nişă poate deveni mare în viitor“
Afaceri de la zero. Cum se reinventează trei afaceri mici din zona de educaţie. De la „supravieţuirea noastră stă sub semnul întrebării“, la „orice idee născută acum ca o nişă poate deveni mare în viitor“ 17 mar 2020

Un business de la zero în domeniul edu­ca­ţiei precum cel dezvoltat de arhitectul Ion Neculai implică mulţi colaboratori, investiţii mari în materiale didactice şi logistică şi „niciun fel de rezerve“, după cum spune antreprenorul.

citește mai mult
Afaceri de la zero: Ce business poţi face cu o maşină de cusut şi câteva seturi de aţă şi ace?
Afaceri de la zero: Ce business poţi face cu o maşină de cusut şi câteva seturi de aţă şi ace? 16 mar 2020

citește mai mult
Afaceri de la zero. Iulia Neagoe a fondat un atelier de parfumerie cu o investiţie de 80.000 de euro acum cinci ani şi a creat până acum patru colecţii
Afaceri de la zero. Iulia Neagoe a fondat un atelier de parfumerie cu o investiţie de 80.000 de euro acum cinci ani şi a creat până acum patru colecţii 16 mar 2020

Iulia Neagoe a creat un atelier de parfumuri în Bucureşti după ce s-a specializat în cadrul unui master în Austria, ea purtând pasiunea pentru arome încă din copilărie.

citește mai mult
Afaceri de la zero. Alina Gutium şi Luiza Dinu au creat brandul românesc de produse cosmetice naturale Nympheum, în 2016, iar anul acesta merg spre afaceri de 100.000 de euro
Afaceri de la zero. Alina Gutium şi Luiza Dinu au creat brandul românesc de produse cosmetice naturale Nympheum, în 2016, iar anul acesta merg spre afaceri de 100.000 de euro 13 mar 2020

Alina Gutium şi Luiza Dinu, pasionate de cosmetice, dar mai ales de combinaţiile pe care se bazează reţetele din spatele acestora, au creat brandul românesc de produse cosmetice naturale Nympheum, dintr-o joacă transfor­mată într-o afacere.

citește mai mult
Afaceri de la zero. Tiberius Creţu şi Mihai Grama au investit 50.000 de euro în două barbershop-uri în Bucureşti: În 2015 aveam doar patru concurenţi
Afaceri de la zero. Tiberius Creţu şi Mihai Grama au investit 50.000 de euro în două barbershop-uri în Bucureşti: În 2015 aveam doar patru concurenţi 12 mar 2020

Tiberius Creţu şi Mihai Grama au deschis primul barbershop – frizerie într-o formă modernă – sub numele Mr. Blade în anul 2015, pe strada Ion Brezoianu din Bucureşti. Patru ani mai târziu, în 2019, au inaugurat al doilea spaţiu de acest tip, pe aceeaşi stradă.

citește mai mult