Afaceri de la zero
Afaceri de la zero. Maria Marin şi George Necula creează hârtie manuală şi invitaţii de nuntă în atelierul Foliette, un brand pe care l-au dus la profit de 20.000 euro
Afaceri de la zero. Maria Marin şi George Necula creează hârtie manuală şi invitaţii de nuntă în atelierul Foliette, un brand pe care l-au dus la profit de 20.000 euro 27 aug 2020

Maria Marin şi George Necula, doi artişti care au terminat Facultatea de Arte Plastice, au îmbinat creativitatea cu businessul pentru a pune bazele Foliette, un brand sub care produc hârtie din fibre, la care adaugă flori, seminţe.

citește mai mult
Afaceri de la zero. Din facultate, în antreprenoriat: Alexandra Stamate, de profesie arhitect, a deschis propria firmă de design de interior şi aşteaptă vânzări de 100.000 euro în 2020
Afaceri de la zero. Din facultate, în antreprenoriat: Alexandra Stamate, de profesie arhitect, a deschis propria firmă de design de interior şi aşteaptă vânzări de 100.000 euro în 2020 26 aug 2020

Alexandra Stamate a decis împreună cu Cristina Chivu ca în 2012, primul an de la terminarea facultăţii de arhitectură, să pornească pe drumul antreprenoriatului şi să deschidă Jooca Studio, un business în domeniul designului de interior.

citește mai mult
Afaceri de la zero. Andreea Cojoc a pornit un business cu haine pentru copii sub brandul Mon Petit Jo şi a ajuns la 100.000 euro vânzări în şapte luni din 2020
Afaceri de la zero. Andreea Cojoc a pornit un business cu haine pentru copii sub brandul Mon Petit Jo şi a ajuns la 100.000 euro vânzări în şapte luni din 2020 25 aug 2020

Antreprenoarea Andreea Co­joc a făcut primii paşi în lumea antreprenoriatului în 2019, pornind de la dorinţa de a cumpăra haine cu un design mai simplu pentru băiatul său, Ioachim.

citește mai mult
Afaceri de la zero. Eduard Prodan a dezvoltat alături de fraţii săi Fresco Jugo, un brand de sucuri din fructe şi legume produse în Iaşi, cu o investiţie de 44.000 de euro prin Start-Up Nation
Afaceri de la zero. Eduard Prodan a dezvoltat alături de fraţii săi Fresco Jugo, un brand de sucuri din fructe şi legume produse în Iaşi, cu o investiţie de 44.000 de euro prin Start-Up Nation 24 aug 2020

Eduard Prodan, un tânăr de 28 de ani, a început împreună cu fraţii săi, la finalul anului 2018, să dezvolte businessul Fresco Jugo, după ce stabiliseră că îşi doresc o afacere de la zero în domeniul ali­mentar.

citește mai mult
Afaceri de la Zero. Croitorii de spaţiu. Cum reuşesc doi tineri care se cunosc din şcoala primară să facă din pasiunea lor comună o afacere profitabilă în Romania
Afaceri de la Zero. Croitorii de spaţiu. Cum reuşesc doi tineri care se cunosc din şcoala primară să facă din pasiunea lor comună o afacere profitabilă în Romania 23 aug 2020

citește mai mult