Afaceri de la zero
Afaceri de la zero. Adelina Hobeanu livrează coşuri cu fructe la birou corporatiştilor din Timişoara şi a ajuns la afaceri de 140.000 de euro
Afaceri de la zero. Adelina Hobeanu livrează coşuri cu fructe la birou corporatiştilor din Timişoara şi a ajuns la afaceri de 140.000 de euro 5 mar 2020

Adelina Hobeanu, absolventă de electrotehnică, a pus pe roate businessul Mr. Ursy la finalul anului 2012, din dorinţa de a contribui la creşterea consumului de alimente sănătoase, începând să livreze coşuri cu fructe la birou corporatiştilor din Timişoara.

citește mai mult
Afaceri de la zero. Alexandru Popescu şi Mihai Pîslă dezvoltă sub brandul FoodKit o alternativă la gătitul convenţional şi aşteaptă afaceri de 200.000 de euro în 2020
Afaceri de la zero. Alexandru Popescu şi Mihai Pîslă dezvoltă sub brandul FoodKit o alternativă la gătitul convenţional şi aşteaptă afaceri de 200.000 de euro în 2020 4 mar 2020

Alexandru Popescu şi Mihai Pîslă, doi tineri antreprenori din Bucureşti, dezvoltă de un an de zile brandul FoodKit, un concept prin care produc şi livrează kituri de mâncare sănătoasă către consumatorii din Capitală, atât în zona de office, cât şi în rezidenţial.

citește mai mult
Afaceri de la zero. Oana Titică a creat brandul de farfurii cu mesaje Chicineta şi a făcut afaceri de 300.000 de lei în 2019
Afaceri de la zero. Oana Titică a creat brandul de farfurii cu mesaje Chicineta şi a făcut afaceri de 300.000 de lei în 2019 3 mar 2020

Oana Titică a creat brandul Chicineta în 2011, când şi-a denumit astfel blogul culinar unde scria despre experien­ţele ei în bucătărie. Numele l-a ales pentru că obişnuia să gătească într-o chicinetă, acolo unde se întâmplau toate reuşitele, dar şi eşecurile gastronomice. Patru ani mai târziu, brandul a fost pus pe o colecţie de farfurii personalizate.

citește mai mult
Afaceri de la zero. Un pui de afacere. Cum reuşeşte o antreprenoare să ajungă la venituri de zeci de mii de lei folosindu-se de aparatul foto
Afaceri de la zero. Un pui de afacere. Cum reuşeşte o antreprenoare să ajungă la venituri de zeci de mii de lei folosindu-se de aparatul foto 2 mar 2020

S-a născut ca un copil, doar că nu e copil, ci business. Şi nu poartă numele Pui de om, ci Pui de Poze. „Mama” lui este Anca Costea, sub bagheta căreia aparatul de fotografiat îşi îmblânzeşte protagoniştii ca nimeni altcineva. Rezultatele se văd pe pelicule ilustrând părinţi şi pui în cele mai artistice ipostaze.

citește mai mult
Afaceri de la zero. Bogdan Pandea a creat în 2014, la 24 de ani, brandul de cafenele Captain Bean la Cluj-Napoca şi a ajuns la opt locaţii proprii şi o unitate în franciză
Afaceri de la zero. Bogdan Pandea a creat în 2014, la 24 de ani, brandul de cafenele Captain Bean la Cluj-Napoca şi a ajuns la opt locaţii proprii şi o unitate în franciză 2 mar 2020

Bogdan Pandea s-a pregătit în fa­cultate să devină contabil, însă un curs de antreprenoriat pen­tru tineri i-a schimbat tra­seul profesional, iar în 2014 a pornit de la zero la Cluj-Napoca dezvoltarea unui lanţ de cafenele sub brandul Captain Bean. Şase ani mai târziu spune că dacă ar fi să o ia de la capăt ar urma exact acelaşi traseu.

citește mai mult