♦ Afaceri de la Zero a împlinit şase ani în luna mai a acestui an, iar pentru a marca o întreagă generaţie de mici antreprenori, am decis să îi căutăm pe primii „noştri“ milionari, în lei sau în euro. Avem şi un disclaimer de oferit înainte de orice text în care îi vom prezenta pe „Milionarii de la afaceri de la zero“. Scopul lor nu a fost milionul, ci modul în care reuşesc să construiască ceva pornind de la nimic urmând vise, pasiuni, nevoi, idei. Milionul, în cazul lor, este al proiectelor pe care le-au creat şi care au convins consumatorii, nu este un cont al lor în vreo bancă.
Matei Lucescu, antreprenorul din spatele brandului de bere Griviţa, a lansat miercuri seară berea „1923 Un Mit”, într-un nou parteneriat cu clubul de fotbal Rapid. „Parteneriatul cu Rapid a venit natural din punctul nostru de vedere. Ei au această filosofie de a crea cât mai multe produse sub brandul Rapid şi de a licenţia mai multe categorii de produse”, a explicat Matei Lucescu la evenimentul organizat miercuri în incinta magazinului Auchan Crângaşi, acolo unde berea va fi şi comercializată.
Berea Griviţa avea deja în derulare şi un parteneriat cu Dinamo, despre care Matei Lucescu, spune că va continua, fiind vorba de vânzarea berii fără alcool pe stadion în timpul meciurilor.