♦ Afaceri de la zero împlineşte şase ani luna aceasta, iar pentru a marca o întreagă generaţie de mici antreprenori, am decis să îi căutăm pe primii „noştri“ milionari, în lei sau în euro ♦ Avem şi un disclaimer de oferit înainte de orice text în care îi vom prezenta pe „Milionarii de la afaceri de la zero“ ♦ Scopul lor nu a fost milionul, ci modul în care reuşesc să construiască ceva pornind de la nimic urmând vise, pasiuni, nevoi, idei ♦ Milionul, în cazul lor, este al proiectelor pe care le-au creat şi care au convins consumatorii, nu este un cont al lor în vreo bancă.
Alura, un brand de încălÂţăÂminte din piele pentru feÂmei, pornit în 2020 de antreÂpreÂnoarea Raluca Hăulică dintr-o nevoie personală, aceea de a purta încălţăminte comodă la job, a ajuns la o cifră de afaÂceri de 2,7 mil. lei anul trecut, plus 3%. Pe vreÂmea când era angaÂjată, Raluca Hăulică îşi dorea să poarte încălÂţăminte comoÂdă, dar ÅŸi actuală, însă găÂsea foarte greu pe piaţă astfel de produse. Acela a fost momenÂtul în care a decis să pornească un busiÂness cu înÂcălÂţăminte ÅŸi aÅŸa a apărut Alura, un brand sub care iniÂÅ£ial comercializa înÂcălţăminte produsă sub alte branduri ÅŸi recunoscută penÂtru comoditaÂtea ei, iar în cele din urmă a început producÅ£ia proprie.
Atunci când a început producţia sub brandul Alura, antreprenoarea a plecat la drum cu un stoc de produse rămas de la celelalte branduri pe care le comercializa şi cu 10.000 de euro. Acum, Alura se pregăteşte să lanseze noi categorii de produse şi să atace piaţa internaţională.
„Alura a trecut printr-o perioadă de tranziţie, în care stabilizarea preţurilor, a marginilor de profit şi a proceselor operaţionale au fost prioritare. Acum, brandul este pregătit de creştere, avem o bază solidă, iar anul acesta vom lansa noi verticale - marochinărie, genţi si încălţăminte sport - şi vom fi prezenţi pe cea mai mare platforma de fashion din Europa, începând cu o extindere locală si vizând una internaţională“, a spus Raluca Hăulică.
Businessul său funcţionează în prezent cu doi angajaţi permanenţi şi cu o echipă de colaboratori şi freelanceri.
Pentru anul acesta, fondatoarea estimează o cifră de afaceri de circa 5 mil. euro, prag pe care îşi propune să îl atingă cu ajutorul lansării noilor categorii de produse.
Brandul Alura a depăşit pentru prima dată pragul de un milion de lei cifră de afaceri în anul 2023, când businessul a ajuns la venituri de 2,6 mil. lei, arată datele publice.
Afaceri de la Zero a strâns în cei şase ani de viaţă ai proiectului realizat de Ziarul Financiar şi susţinut de Banca Transilvania peste 1.500 de poveşti care arată o Românie care munceşte, o Românie pricepută, atentă, implicată în business şi în nevoile comunităţii. Platforma Afaceri de la Zero le-a ascultat vocea şi povestea atunci când erau prea mici să fie luaţi în seamă, le-a dat încredere că se poate, că şi atunci când ai o cifră de afaceri de 10.000 sau 20.000 de euro, când nu ai marketing şi nici nu îţi poţi permite influenceri, ai totuşi un loc în care să îţi spui povestea, un loc în care îi vezi şi pe alţii ca tine, în care legi prietenii şi parteneriate.
Dacă doriţi să revedeţi: ♦ Alura, povestea: Afaceri de la Zero. Raluca Hăulică a creat Alura, un brand de încălţăminte din piele pentru femei, şi are ambiţia să aducă o parte din producţie în România
Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.zf.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.
ABONEAZÄ‚-TE