#AntreprenoriiRoMâine

#AntreprenoriiRoMâine. MedLife Genesys Arad: Investiţiile în zona de prevenţie devin foarte importante. Ne gândim la pachete pe categorii de vârstă

06.05.2022, 13:05 Autor: Roxana Petrescu

Ţinând cont de evoluţia demografică, proiectele medicale concentrate pe categoriile de vârstă mari, alături de pachete personalizate de prevenţie reprezintă nişe de investiţii în domeniul sănătăţii, a spus a spus Adrian Jivan, fondator & manager MedLife Genesys Arad, în cadrul emisiunii #AntreprenoriiRoMâine, un proiect edi­to­rial realizat de ZF alături de MedLife.

Genesys Arad a fost fondată în anul 2009 în urma unui plan care a început să prindă contur în 2007. În 2011, la momentul preluării de către MedLife, Genesys Arad era un business de circa 2 milioane de euro pentru ca anul acesta proiecţia de afaceri să indice un nivel de peste 20 de milioane de euro.

“Anul acesta am deschis un centru de dermato-estetică în Oradea, care merge foarte bine, în urma unei investiţii de 800.000 de euro. Avem în plan deschiderea unei hyperclinici în Deva, la un nivel mai complex decât avem clinica de acolo. În plus, avem un proiect pentru o aripă nouă la clinica Genesys Arad unde vrem să dezvoltăm partea de ambulator. Un alt proiect, tot anul acesta, este deschiderea unei clinici de stomatologie alături de DENT ESTET (preluat de MedLife în 2016). Avem şi două achiziţii pe rol care probabil în luna mai, iunie se vor finaliza”, a spus Adrian Jivan.

Alături de aceste planuri este inclusă şi o investiţie pentru categoria de vârstă ridicată, o piaţă cu un potenţial tot mai mare de creştere ţinând cont de tendinţele demografice, a mai precizat Jivan. În total, planurile de investiţii conturate se ridică la 3,5 milioane de euro.

Ca tendinţe, Jivan spune că investiţiile în zona de prevenţie sunt esenţiale, inclusiv la nivelul companiei urmând să fie elaborate pachete în acest sens, croite pe diferite categorii de vârstă. Mai departe, adresarea nişelor medicale reprezintă opotunităţi de creştere viitoare sau idei de business pentru noua generaţie de antreprenori în sănătate.


Articolul face parte din proiectul editorial #AntreprenoriiRoMâine, susţinut de MedLife. Cu peste 35 de achiziţii, MedLife a devenit un agregator de companii, coagulând o comunitate de peste 60 de antreprenori români, majoritatea medici, care au pornit câte o firmă în România şi au ajuns la rândul lor să achiziţioneze alte companii. Antreprenorii RoMâine, înglobaţi în structura gigant a MedLife, sunt un catalizator pentru transformarea şi consolidarea sănătăţii în ansamblu, dar şi a sănătăţii economiei româneşti. Prin seria de materiale din cadrul proiectului editorial Antreprenorii RoMâine, aducem în prim plan MED angels care prin profesionalismul lor şi investiţia în sănătate au aşezat business-uri sustenabile şi devin o resursă pentru antreprenorii tineri care vor contribui la randul lor la propulsarea sistemului medical românesc.

 

O campanie editorială Ziarul Financiar realizată cu susţinerea Medlife