Anuarul Media and Advertising 2013

 

Mediafax Market Report Media&Advertising a ajuns la cea de-a treisprezecea editie si la fel ca de fiecare data incearca sa faca o radiografie a unei industrii care reflecta fidel evolutia economiei si a consumului.
 

Structurat pe mai multe sectiuni - pentru a putea surprinde indeaproape detalii semnificative din media, BTL, OOH, Advertising, PR sau Indoor - Mediafax Market Report Media & Advertising prezinta cele mai importante evenimente, evolutii, tendinte si estimari pentru industria media si cea de publicitate.

 

Desi numarul entuziastilor care isi citesc pe telefonul mobil sau pe tableta creste de la an la an sau cu fiecare lansare de gadget, exista in continuare cei care raman fideli hartiei.

 

Desi pare imposibil sa ne intoarcem in timp doar la ziare pe hartie si spoturi doar pe TV, timpul isi va spune cuvantul.

 

Comandati anuarul la pretul de 50 de lei.
 
Editiile print sunt valabile in limita stocului disponibil. In cazul in care stocul se epuizeaza va fi livrata editia electronica.
Taxele de livrare ale editiilor print vor cadea in sarcina cumparatorului.
 
 

 

 



AFACERI DE LA ZERO