Anuarul Retail 2012

 

Cea de-a saptea editie a Anuarului Retail analizeaza evolutia retailului si a sectorului de bunuri de larg consum in decursul ultimului an si anticipeaza tendintele din piata.
 
Anuarul editat de Mediafax este structurat pe trei capitole - Retail, Productie si Servicii conexe - ce contin analize, cronologii ale celor mai importante evenimente din aceste domenii si informatii despre companiile principale de pe piata. Subsectoarele de productie - panificatie, lactate, carne si preparate, legume si fructe, dulciuri, cafea, condimente, racoritoare, bere, vin, bauturi spirtoase, tigari, produse de ingrijire personală si ingrijirea locuintei - beneficiaza de cate o analiza distincta, care evidentiază evolutia pietei ca volum si valoare, principalii jucatori, precum si obiceiurile de consum ale romanilor, asa cum au fost ele identificate de companiile de cercetare.
 
Anuarul Retail 2012 este disponibil la Inmedio si Relay la pretul de 50 de lei.
 
Editiile print sunt valabile in limita stocului disponibil. In cazul in care stocul se epuizeaza va fi livrata editia electronica.
Taxele de livrare ale editiilor print vor cadea in sarcina cumparatorului.
 
 

 

 



AFACERI DE LA ZERO