Anuarul Timpul luxului 2015

 

 

In data de 20 iulie Ziarul Financiar va lansa prima editie a catalogului de ceasuri si bijuterii premium – Timpul luxului.

Proiectul a fost initiat in urma analizarii pietei si identificarii unui segment in crestere de consumatori, piata ceasurilor de lux din Romania fiind un domeniu care a inceput sa fie cultivat cu migala inca de la inceputul anilor ’90, care a prins radacini sanatoase si care s-a conturat  simultan cu schitarea clasei de business autohtone. Catalogul Timpul luxului prezinta cele mai emblematice piese din zona ceasurilor, atat ale brandurilor consacrate cat si ale brandurilor intrate de curand pe piata, reusind sa surprinda evolutia acestora si sa anticipeze noi trenduri.

Destinat in exclusivitate orologeriei de lux, produsul cuprinde o colectie de interviuri cu unii dintre cei mai importanti oameni din acest domeniu care exercita pasiuni globale, dar si criteriile dupa care cumparatorii aleg sa isi achizitioneze un anumit model de ceas. Astfel, dorind sa aflam care este cel mai purtat ceas din mediul de business autohton, un chestionar a fost transmis executivilor si antreprenorilor, iar rezultatul il veti afla din catalogul Timpul luxului, dar si cine este si de ce regrata un manager investitia facuta intr-un ceas inainte de aparitia crizei economice.

Tot in prima editie a catalogului Timpul luxului veti afla care sunt modelele de ceasuri la care viseaza managerii autohtoni , ultimele tendinţe in materie de ceasuri direct de la specialistii din domeniu, cele mai importante produse lansate in anul 2015, exclusivitati din culisele BaselWorld, cel mai mare eveniment dedicat ceasurilor si bijuteriilor de lux si noutati direct de la Salonul de orologerie de la Geneva.

Catalogul Timpul luxului a aparut pe piata in data de 20 iulie, la pretul de 50 de lei.

 

Editiile print se livreaza in limita stocului disponibil, taxele de livrare fiind suportate de catre cumparator. Dupa epuizarea editiilor print, va fi livrata editia electronica.

 

 
 


AFACERI DE LA ZERO