Auto

Alin Tapalagă, Porsche Inter Auto: Piaţa automobilelor de lux din România a ajuns la maturitate, pentru client nu mai contează timpul de livrare, ci gradul de personalizare al maşinii

INTERVIU

Alin Tapalagă

Alin Tapalagă

Autor: Bogdan Alecu

05.08.2019, 18:13 306

♦ Porsche Inter Auto a rulat în 2018 afaceri de 278,5 milioane de euro, în creştere cu 14% ♦ Profitul a urcat la maximul ultimilor nouă ani, la 3,3 milioane de euro, în creştere de la 2,9 milioane de euro în 2017.

Piaţa auto de lux locală a crescut în ultimii ani, în linie cu puterea de cumpărare, motiv pentru care clienţii optează pentru automobile din ce în ce mai exclusiviste şi pun accent tot mai mult pe echipamentele personalizate, mai ales atunci când achită şi peste 400.000 de euro pentru o maşină.

„Spre exemplu, de obicei, pe piaţa de lux, vânzările la început, imediat după lansarea unui model, sunt foarte bune, după care încetinesc. Dar în cazul lui Lamborghini Urus după un an şi jumătate avem în continuare un ritm constant, ceea ce denotă o maturitate a pieţei de lux. Cei care doresc să cumpere printre primii de obicei urmăresc imaginea proprie, însă clienţii de astăzi urmăresc imaginea produsului“, explică Alin Tapalagă, directorul general al Porsche Inter Auto, divizia de retail a Porsche Holding pe piaţa locală, cea care deţine importurile pentru Bentley, Porsche şi Lamborghini şi dealeri ai Volkswagen, Skoda, Seat şi Audi.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO