Piaţa auto de lux locală a crescut în ultimii ani, în linie cu puterea de cumpărare, motiv pentru care clienţii optează pentru automobile din ce în ce mai exclusiviste şi pun accent tot mai mult pe echipamentele personalizate, mai ales atunci când achită şi peste 400.000 de euro pentru o maşină.
„Spre exemplu, de obicei, pe piaţa de lux, vânzările la început, imediat după lansarea unui model, sunt foarte bune, după care încetinesc. Dar în cazul lui Lamborghini Urus după un an şi jumătate avem în continuare un ritm constant, ceea ce denotă o maturitate a pieţei de lux. Cei care doresc să cumpere printre primii de obicei urmăresc imaginea proprie, însă clienţii de astăzi urmăresc imaginea produsului“, explică Alin Tapalagă, directorul general al Porsche Inter Auto, divizia de retail a Porsche Holding pe piaţa locală, cea care deţine importurile pentru Bentley, Porsche şi Lamborghini şi dealeri ai Volkswagen, Skoda, Seat şi Audi.