Auto

Aproape toate cele 45.000 de tichete „Rabla“ au fost folosite la achiziţiile din acest an

Dacia a fost în continuare cea mai bine vândută marcă în cadrul „Rabla“ cu vânzări de puţin peste 4.300 de autoturisme, echivalentul a 30% din totalul programului de casare

Dacia a fost în continuare cea mai bine vândută marcă în cadrul „Rabla“ cu vânzări de puţin peste 4.300 de autoturisme, echivalentul a 30% din totalul programului de casare

Autor: Bogdan Alecu

04.12.2012, 23:13 417

Vânzările de autoturisme noi prin pro­gramul "Rabla" au reprezentat 22% din piaţa auto în primele 11 luni, cu puţin peste 14.600 de maşini vândute prin utilizarea tichetelor, potrivit datelor Administraţiei Fondului pentru Mediu. Ponderea programului s-a redus pentru cel de-al treilea an consecutiv, după un nivel record de aproape 60% atins în 2010 şi 40% în 2011. Nivelul din acest an este comparabil cu cel din 2009, de 25% din piaţă, în timp ce în anii de "boom" precum 2007 sau 2008 programul de casare era la mai puţin de 10% din piaţă.

Citiţi articolul integral pe www.zfcorporate.ro

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO