Auto

Aurelia Leoveanu, Renault România: Am vândut în 2020 pe piaţa locală 2.500 de maşini exclusiv online cu livrare la domiciliu

Deloitte/ZF CFO Summit 2021

Aurelia Leoveanu, Renault România: Am vândut în 2020 pe piaţa locală 2.500 de maşini exclusiv online cu livrare la domiciliu

Autor: Răzvan Botea

03.03.2021, 12:40 127

Aurelia Leoveanu CFO, Grupul Renault România, a spus, în cadrul evenimentului CFO Summit, că Dacia a vândut exclusiv online 2.500 de maşini în 2020 pe piaţa locală. Parcursul achiziţiei este digital în totalitate şi maşina este livrată la domiciuliu.

„În piaţa locală am oferit clienţilor noştri încă din primăvara anului trecut un parcurs de achiziţie complet digital. Clientul putea să îşi comande maşina online integral, cu livrare la domiciliul clientului. 2.500 de maşini au fost vândute anul trecut în acest fel”

Ce a mai spus Aurelia Leoveanu la CFO Summit:

În 19 martie am sistat fabricaţia ca să reluăm complet abia în 4 mai.

Aş putea spune că în raport cu data de 4 mai toţi am simţit că revenim. Maşini nu putem fabrica de acasă şi lucrurile treptat au revenit la normal. Am ajuns acum foarte aproape de cadenţa normală.

Între timp am finalizat noile modele, pe care le-am lansat.

Cererea rămâne în parametrii pe care i-am estimat. În România, am finalizat cumva sub estimările din bugetul pe care l-am construit în 2019 pentru 2020, ca toată piaţa. În ultimele două trimestre lucrurile au revenit pe un făgaş bun şi credem că Dacia îşi va păstra ADN-ul şi rămâne o soluţie bună.

Eu sunt optimistă prin definiţie, cred că suntem optimişti şi moderaţi, aşteptăm să se termine această perioadă şi cred că suntem mult mai bine pregătiţi decât cum eram acum un an.

Noi trebuie să păstrăm un rezultat pozitiv, chiar dacă am constatat o contracţie a pieţelor.

Continuăm să investim şi să pregătim cu grijă proiectele viitoare, pentru că, mai ales în industria noastră, lucrurile nu funcţionează secvenţial, trebuie să lucrăm în paralel. Sănătate şi siguranţa angajaţilor vor rămâne prioritatea zonelor şi trebuie să fim foarte concentraţi pe păstrarea competitivităţii uzinei noastre, pentru a câştiga proiecte viitoare.

Ca tot mediul economic, aş spune că avem nevoie de mai multă predictibilitate, suntem deschişi discuţiilor pentru simplificarea şi fluidizarea tuturor interacţiunilor, astfel încât totul să devină mai fluid.

 
 
AFACERI DE LA ZERO