Auto

Autoliv închiriază 5.000 mp în complexul Openville, dezvoltat de Iulian Dascălu în Timişoara

Autoliv închiriază 5.000 mp în complexul Openville, dezvoltat de Iulian Dascălu în Timişoara

Autor: Alina-Elena Vasiliu

09.05.2016, 12:55 2559

Producătorul de elemente de siguranţă auto Autoliv România, subsidiară a Autoliv România, a semnat un parteneriat cu grupul Iulius pentru închirierea a aproximativ 5.100 de metri pătraţi în clădirea de birouri United Business Center 2 (UBC 2) din ansamblul multifuncţional Openville Timişoara.

Noua locaţie a centrului de inginerie Autoliv din Timişoara va fi inaugurată în toamna acestui an, când se încheie lucrările de amenajare a clădirii UBC 2. Aceasta este prima din cele şapte imobile office pe care grupul Iulius le dezvoltă în cadrul proiectului urbanistic din proximitatea Iulius Mall Timişoara. UBC 2 are 11 etaje şi o suprafaţă totală închiriabilă de 18.000 de metri pătraţi.

Compania Autoliv este prezentă în România din 1997, iar din 2006 la Timişoara. În centrul de inginerie din Timişoara se dezvoltă şi se testează software pentru sisteme de siguranţă auro precum airbaguri şi centuri de siguranţă.

Proiectul multifuncţional Openville, dezvoltat de grupul Iulius cu o investiţie de peste 220 de milioane de euro, este al doilea asamblu de tip mixed-use din portofoliul companiei, după Palas Iaşi. Construcţia a început în septembrie 2015, cu lucrările la clădirea office UBC 2. Printre chiriaşii imobilului se mai numără Ness Software Engineering Services şi policlinica Regina Maria.

Openville va avea o suprafaţă totală construită de 594.000 de metri pătraţi, iar Iulius Mall Timişoara va fi parte integrată. Cea mai mare pondere o va avea componena office, cu o suprafaţă totală de peste 131.000 de metri pătraţi închiriabili. Complexul va avea peste 55.000 de metri pătraţi de spaţiu verde, în cel mai mare mare parc suspendat din România.

Prima fază de dezvoltare va fi finalizată în ultimul trimestru din 2017 şi va cuprinde 80.000 de metri pătraţi de birouri clasa A, zona de retail şi parcul. A doua etapă va presupune dezvoltarea de spaţii office până la suprafaţa de 131.000 de metri pătraţi, în funcţie de cerinţele pieţei.

 
AFACERI DE LA ZERO