Auto

Automobile Bavaria va avea un nou centru pentru clienţii Rolls-Royce: „Va fi o investiţie majoră la nivel de holding, în acord cu dezvoltarea pieţei, a evoluţiei vânzărilor şi a businessului”

Automobile Bavaria va avea un nou centru pentru clienţii...

Autor: Florentina Niţu

16.09.2022, 18:00 366

Automobile Bavaria, dealer al mărcii BMW, care deţine în Băneasa centrul pentru clienţi şi primul service autorizat al Rolls-Royce din ţară, va remodela această zonă ca să fie în conformitate cu noile standarde Rolls-Royce. Acest lucru va presupune o investiţie importantă, potrivit lui Ciprian Bercea, marketing & digitalization director al Automobile Bavaria.

„Vom reconstrui zona actuala a Rolls-Royce din Băneasa până la sfârşitul acestui an sau începutul anului viitor, pentru că au apărut noi standarde la Rolls-Royce. Vor fi refacute complet atât această, cât şi showroom-urile din Munchen şi Viena. Este o investiţie importantă pentru România, dar nu putem să spunem încă valoarea, pentru că e în faza de proiect şi aşteptăm aprobări, dat fiind că este unul dintre primele din Europa. Va fi o investiţie majoră la nivel de holding, dar este justificată, în acord cu dezvoltarea pieţei, a evoluţiei vânzărilor şi a businessului”, a spus Ciprian Bercea, marketing & digitalization director al Automobile Bavaria.

În 15 septembrie, Rolls-Royce a lansat două modele noi în România: Phantom Series II şi Ghost Black Badge. Interiorul lui Phantom a rămas aproape neschimbat: volanul a fost desenat puţin mai gros, oferind un punct de contact mai bun pentru proprietarul-conducător, astfel acum este ales în principal de persoane care îşi doresc să se afle pe scaunul conducătorului. 

„Fiind produsul de vârf al mărcii, Phantom atrage clienţi de elită Rolls-Royce în România. (...) Astăzi am reuşit să aducem în faţa elitei proprietarilor de automobile din România cele mai noi interpretări ale etalonului luxului automobilistic”, a spus Michael Schmidt, preşedintele Schmidt Premium Cars şi Rolls-Royce Motor Cars Service Bucureşti, la evenimentul de lansare.

Preţul pentru o maşină Phantom Extende porneşte de 470.000 euro (fără TVA), iar pentru Black Badge Ghost porneşte de la 357.000 euro (fără TVA) şi printre clienţi se numără oameni din business, antreprenori sau executivi care conduc companii şi îşi permit o astfel de maşină.

„Preţul este de mult uitat când calitatea rămâne. Clientul nostru nu cumpără maşina pentru un an, pentru doi ani, ci o cumpără pentru 5, 10, 15 ani. Clienţii noştri încă aleg nivelul de fiabilitate al Rolls Royce. La început, Rolls Royce a fost doar despre fiabilitate. Dacă nu mă înşel, preţul de pornire este de 357.000 de euro plus taxe, care sunt de 9% în România, deci este circa 400.000 de euro în România. Repet, preţul de mult uitat când calitatea rămâne”, a spus Frank Tiemann, Director Corporate Communications Rolls-Royce Motor Cars pentru Europa Centrală, de Est şi Asia Centrală, referitor la modelul Black Badge Ghost.

El a menţionat că clientul român nu este diferit de cel din Vest, pentru că „să cumperi un Rolls Royce este o celebrare a succesului, este o recompensă pentru o perioadă de succes din viaţa tau sau pentru o viaţă de succes, iar asta nu diferă între ţări”. În ceea ce priveşte volumul vânzările, el a precizat că nu au stabilit anumite ţinte pentru noile modele.

Cele două modele se află în showroomul Automobile Bavaria din Băneasa, iar Cirpian Bercea a precizat că din 19 septembrie încep să facă test drive cu potenţiali clienţi până la finalul lunii. „Avem foarte mulţi clienţi, pentru că businessul anul acesta a accelerat. Interesul oamenilor pentru maşini de lux a crescut foarte mult în ultimii doi ani şi, bineînţeles, vânzările”, a întărit el.

Grupul Automobile Bavaria a intrat în România în 1994, în Braşov prin intermediul lui Michael Schmidt şi în prezent include cea mai mare reţea de dealeri din Europa Centrală şi de Est pentru marca auto BMW.  

 
 
 
 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO