Auto

Brandul Dacia, cea mai drastică scădere a vânzărilor între mărcile Renault: minus 40% în primul trimestru al anului

Brandul Dacia, cea mai drastică scădere a vânzărilor...

Autor: Roxana Rosu

23.04.2020, 12:27 117

Vânzările brandului Dacia la nivel global, incluzând autoturisme şi autovehiculelor comerciale uşoare, au căzut în primul trimestru cu 40%, la un total  de 110.279 unităţi, din care autoturismele reprezintă 101.778 unităţi, în scădere cu 40,6% faţă de perioada similară din 2019, potrivit raportului financiar al grupului Renault.

În total, grupul francez a înregistrat o scădere de 19% a veniturilor, la 10,1 miliarde euro, în contextul situaţiei create la nivel global de pandemia de COvid 19.

În primele trei luni ale anului compania a vândut 672.962 autovehicule, în scădere cu 26%, în condiţiile în care piaţa auto globală a căzut cu 25%, iar majoritatea fabricilor au fost închise în luna martie.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO