Auto

Business MAGAZIN. Cum a ajuns Mihaela Tudorică director de vânzări pentru Bentley şi Lamborghini pentru piaţa românească. ”Achiziţia unei maşini Bentley sau Lamborghini nu este doar o tranzacţie, este o poveste de succes”

Mihaela Tudorică, director  de vânzări pentru Bentley şi Lamborghini: „Clientul este ataşat de marcă, de produs şi de relaţionarea pe care şi-a creat-o cu vânzătorul. şi eu mă simt onorată prin prisma acestui lucru, pentru că începuturile au fost altfel. Noi configuram maşinile de pe acele cataloage, alegeam pielea de pe nişte fâşii.”

Autor: Bogdan Alecu

23.06.2024, 15:00 21392

Industria auto trece prin cea mai amplă tranziţie a sa din ultimul secol – maşinile înlocuiesc dieselul şi benzina cu bateria, simplitatea devine cuvântul de ordine pentru o asamblare cât mai eficientă, iar interacţiunea dintre companie-vânzător şi client este redusă la un nivel minim. Maşina deja se poate comanda online şi poate fi livrată întocmai precum un smartphone. Dar nu toate.

Segmentul de lux rămâne ultimul bastion care continuă să pună accent pe relaţia dintre client, maşină şi companie. Pentru că maşina în sine, de această dată, nu este un simplu mijloc de transport. Aici limuzina, coupe-ul sau SUV-ul devin o experienţă. Sunt obiecte preţioase care pot fi colecţionate, lăsate moştenire şi nu în ultimul rând ţinute la loc de cinste în garaj. „Viitorul, din punctul meu de vedere, se bazează pe servicii de calitate, pe factor uman cât mai apropiat viitorului client, pentru că segmentul de lux de asta are nevoie.

Va rămâne în continuare partea de personalizare, de vizite la fabrică, de poveste, chiar dacă poate va dispărea zona de sunet. Iar la Lamborghini nu cred că va dispărea”, explică Mihaela Tudorică, director  de vânzări pentru Bentley şi Lamborghini în cadrul Porsche Inter Auto, compania care importă cele două branduri. Ea este unul dintre cei mai experimentaţi directori din sectorul de lux, având în spate cinci ani în care a vândut maşini pentru marca Audi, tot în cadrul Porsche Inter Auto, pentru ca din 2012, odată cu inaugurarea noilor showroomuri Bentley şi Lamborghini, să preia conducerea vânzărilor celor două mărci exclusiviste. Pentru Mihaela Tudorică şi echipa sa, fiecare zi este o nouă oportunitate de a împărtăşi pasiunea pentru automobilele de lux.

Deschiderea uşilor showroom-ului semnifică nu doar începutul unei zile de muncă, ci şi un moment de emoţie pură pentru fiecare client ce pătrunde în acest univers. „Achiziţia unei maşini Bentley sau Lamborghini nu este doar o tranzacţie; este o experienţă plină de emoţie, o poveste de succes şi, pentru unii, împlinirea unui vis”, explică  Mihaela Tudorică. Fie că este vorba despre clienţi care moştenesc pasiunea pentru un brand sau despre cei impulsionaţi de admiraţia spontană, echipa condusă de Tudorică este pregătită să transforme fiecare vizită într-o experienţă memorabilă. Personalizarea devine o călătorie, nu doar o selecţie de opţiuni, unde fiecare decizie este o pagină în povestea maşinii visurilor lor. „E o bucurie să vedem clienţi care, de-a lungul anilor, devin adevăraţi ambasadori ai mărcilor noastre, ajunşi la al patrulea Bentley sau care consideră Lamborghini nu doar o maşină, ci o parte din identitatea lor”, mărturiseşte directorul de vânzări.

Citiţi continuarea pe www.businessmagazin.ro