Auto

Cât se mai prelungesc negocierile la şantierul naval din Mangalia, cel mai mare constructor, cu afaceri de 2 mld. lei? „Aşteptăm să se clarifice situaţia, viziunea noilor acţionari să se concretizeze, să începem să atragem clienţi noi.”

Şantierul din Mangalia are nevoie urgent de măsuri de redresare având în vedere că în perioada 2009-2016  a adunat pierderi totale de circa 2,7 miliarde de lei

Şantierul din Mangalia are nevoie urgent de măsuri de redresare având în vedere că în perioada 2009-2016 a adunat pierderi totale de circa 2,7 miliarde de lei

Autor: Mirabela Tiron

22.05.2018, 19:30 359

Acţionarii şantierului naval din Mangalia se vor întâlni pe 21 iunie într-o nouă şedinţă pentru aprobarea condiţiilor asocierii între societatea Şantierul Naval 2 Mai Mangalia şi B.V Holding Damen din Olanda în cadrul societăţii mixte Daewoo Mangalia Heavy Industries.

Pe agendă este trecută aprobarea datei de 11 iulie ca data de înregistrare, de identificare a acţionarilor asupra cărora se răsfrâng efectele hotărârii, potrivit documentului publicat recent pe bursă. Statul român va deveni prin Ministerul Economiei acţionar majoritar la Şantierul Naval DMHI Mangalia, cu un pachet de 51%, în timp ce olandezii de la Damen Shipyards Group vor deţine 49%, potrivit ultimelor date.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO