Regia Autonomă de Transport Bucureşti (RATB) a încasat anul trecut din reclame pe autobuze peste 1 mil. euro, în scădere cu aproape 5% faţă de 2013. Tariful pentru reclama pe tot autobuzul (caroserie şi geamuri) a fost de 2.000 euro pe lună.
Potrivit raportului anul al RATB pentru 2014, scăderea veniturilor din vânzarea spaţiului de reclamă pe autobuze a fost determinată de diminuarea bugetelor companiilor, care au preferat să plătească Regiei 550 euro pe lună pentru decorarea spatelui autobuzului.
De altfel, aproape jumătate dintre companiile care şi-au lipit reclame pe autobuze au optat pentru această variantă, în timp ce 30% au preferat decorarea totală a vehiculului.
În total, RATB a obţinut anul trecut din vânzarea spaţiului de reclamă pe autobute, stâlpi şi tonete 1,1 mil. euro, în scădere cu 8% faţă de 1,2 mil. euro în 2013.
RATB spune că printre cei mai fideli clienţi se numără bănci, supermaketuri, magazine de modă, companii de telefonie sau producători de băuturi.