Auto

Câte maşini produce uzina de la Mioveni pe zi? Christophe Dridi, Dacia: Noile Logan şi Sandero au crescut gradul de integrare locală şi avem furnizori care livrează şi pentru Renault

INTERVIU

Christophe Dridi, preşedintele şi directorul general al Automobile Dacia: Dacia se va dezvolta la nivel global. Acum se vinde în 44 de ţări la nivel global. Vom putea creşte şi pe alte pieţe. Luca de Meo a spus că e timpul ca Dacia să „zboare“. El a fost impresionat de ce a văzut la Dacia când a venit aici în iulie, iar modelul Dacia este studiat inclusiv în universităţi. Pentru Dacia este foarte important să fie aproape de client, să vină cu soluţii accesibile.

Christophe Dridi, preşedintele şi directorul general al Automobile Dacia: Dacia se va dezvolta la nivel global. Acum se vinde în 44 de ţări la nivel global. Vom putea creşte şi pe alte pieţe. Luca de Meo a spus că e timpul ca Dacia să „zboare“. El a fost impresionat de ce a văzut la Dacia când a venit aici în iulie, iar modelul Dacia este studiat inclusiv în universităţi. Pentru Dacia este foarte important să fie aproape de client, să vină cu soluţii accesibile.

Autor: Bogdan Alecu

04.12.2020, 19:30 2825

♦ Intrarea în producţie a generaţiei a treia de Logan şi Sandero, pe noua platformă comună cu cea a celor mai noi modele Renault a dus la creşterea gradului de integrare locală. În plus, furnizorii din România livrează tot mai mult şi către Renault.

Automobile Dacia, compania care deţine uzina de la Mioveni, mizează în conti­nuare pe noul Duster dar şi pe versiunile pe GPL ale întregii game pentru a ţine volumele la capa­citate maximă. Pe de altă parte, intrarea în carantină a Franţei în noiembrie, a mai încetinit din avânt.

„Contextul COVID-19 a adus o scădere a volumelor, discutăm de o conjunctură când vorbim de scăderea vânzărilor Duster. noi am oprit pe 19 martie şi am început pe 4 mai în două schimburi şi ulterior în trei. Acum producem şi în zilele de sâmbătă, din septembrie. Franţa este cea mai importantă piaţă pentru noi, după care România, Germania şi restul. Când Franţa a închis showroomurile în urmă cu aproape o lună, a fost o lovitură asupra producţiei. De aceea trebuie să fii agil şi să te adaptezi. Din cauza carantinei din noiembrie, am lucrat doar anumite zile de sâmbătă, iar în altele am renunţat“, a spus Christophe Dridi, preşe­dintele şi directorul general al Auto­mobile Dacia. El mai deţine şi funcţia de preşedinte al Asociaţiei Constructorilor de Automobile din România (ACAROM).

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO