Auto

Ce ar trebui să facă service-urile auto pentru a-ţi câştiga încrederea?

 Ce ar trebui să facă service-urile auto pentru a-ţi...

Autor: Andrei Ştirbu

28.02.2015, 10:10 692

Un studiu efectuat de EXACT Cercetare şi Consultanţă relevă faptul că service-urile auto sunt considerate de către clienţi „găuri negre”, căci „nu ştim ce se întâmplă acolo şi nici când sau cum vom ieşi”. Subiecţii studiului – femei şi bărbaţi cu vârste cuprinse între 18 şi 39 de ani, posesori de modele de segment B, C şi D – au menţionat că se simt precum „o maimuţă milionară” atunci când sunt nevoiţi să meargă cu maşina la service.

Motivele pentru care şi-au atribuit această imagine sunt multiple: factura finală diferă (uneori semnificativ) de estimarea iniţială, explicaţiile amănunţite lipsesc sau sunt oferite în termeni pe care clientul nu îi înţelege, mecanicul lipseşte în mod curios de la postul de lucru atâta timp cât clientul asistă, în spatele peretelui de sticlă, la operaţiunea de service etc. 

„Clientul trăieşte cu impresia că este înşelat (privind spre asemănarea cu maimuţa care înţelege mai mult sau mai puţin din ceea ce se întâmplă într-un service auto), angajaţii service-ului fiind percepuţi în cele mai multe cazuri asemenea unor «regi» ce deţin întreaga putere asupra maşinii şi buzunarului şoferului” declară Irina Rainer, coordonatorul studiului. „Lipsa transparenţei, nesiguranţa, frustrarea şi, uneori, înşelăciunea sunt principalele cuvinte ce caracterizează relaţia actuală dintre service şi client” completează doamna Rainer.

Citiţi mai mult pe www.promotor.ro.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO