Anul 2015 este marcat de creşterea vânzărilor de autovehicule la peste 100.000 de unităţi, alături de extinderea investiţiilor în producţie, de la cea de maşini la Dacia şi Ford, la cea de componente auto la Continental şi Bosch.
Cel mai important eveniment a fost demararea unui amplu plan de modernizare a uzinei Dacia de la Mioveni în urma căruia în anumite secţii precum cea de presaj, nivelul de robotizare va urca la 30%, faţă de 10% anul trecut. Până în 2018 gradul total de automatizare va ajunge la 20%, faţă de circa 5-10% în prezent.
Tot în ceea ce priveşte piaţa auto, în 2015 au apărut tot mai mulţi clienţi pentru automobilele electrice. Deşi s-au livrat într-un număr redus, de circa 20 de unităţi, volumul a făcut un salt puternic comparativ cu anul anterior, mai ales că cel mai bine vândut model este Tesla Model S, de peste 80.000 de euro.
Pe piaţa de componente grupul german Continental, care rulează anual peste 2 miliarde de euro, a finalizat o investiţie de 6,5 mil. euro în extinderea centrului de cercetare şi dezvoltare din Sibiu.