Auto

Centrul logistic AILN al Dacia a livrat piese de peste un miliard de euro către 17 uzine auto

Nicolas Maure

Nicolas Maure, preşedintele şi directorul general al Automobile Dacia: „Anul acesta avem toate premisele pentru a produce la capacitate maximă şi să atingem un nou volum record. Nu este o problemă de cerere în piaţă, ci una de producţie. Nu putem produce cât putem vinde. Mioveniul este la capacitate maximă, la fel şi Tangerul, iar la Casablanca, în Maroc, am reintrodus cel de-al treilea schimb.“

Autor: Bogdan Alecu

06.06.2015, 00:00 356

Două procente din exporturile României stau în mâna a 341 de angajaţi ai centrului logistic AILN de pe platforma Dacia din Mioveni, partea mai puţin cunoscută din businessul Dacia.

Centrul Logistic AILN (Allian­ce International Lo­gistic Network), platforma care expediază componente pentru cele 17 uzine la nivel mondial unde sunt asamblate auto­mobile din gama Dacia, Logan, Sandero şi Duster, a ajuns anul trecut la afaceri de peste un miliard de euro, pe măsură ce cererea pentru automobilele din gama entry a crescut la nivel mondial.

„Centrul AILN reprezintă un sfert din businessul Dacia în România, adică un miliard de euro anual din componente expediate de la uzinele noastre şi furnizorii local către celelalte uzine. Raportat la total, exporturile centrului reprezintă 2% din exporturile României“, a spus Nicolas Maure, preşedintele şi directorul general al Automobile Dacia.

Grupul Renault a investit peste 24 de milioane de euro în centrul logistic, iar dezvoltarea sa este strâns legată de evoluţia vânzărilor modelelor bazate pe platforma Logan la nivel mondial.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO