Auto

Christophe Dridi, Dacia: O maşină nouă produsă şi vândută în România aduce 3.700 de euro în economia locală. Una veche importată nu aduce nimic. „Piaţa locală se confuntă cu un asediu al rablelor, 73% din maşini fiind sub Euro 4, iar peste 80% au peste opt ani.“

Christophe Dridi, director general al Automobile Dacia şi al grupului Renault România:

După 2020 vom avea în România o producţie de cel puţin 650.000 de maşini, dacă luăm în calcul cele 400.000 de la Dacia şi cele cel puţin 250.000 de la Ford Craiova. Şi România trebuie să înţeleagă, aşa cum au înţeles deja alte ţări, că industria auto este o „bijuterie“ pentru economie prin prisma veniturilor şi locurilor de muncă generate.

Christophe Dridi, director general al Automobile Dacia şi al grupului Renault România: După 2020 vom avea în România o producţie de cel puţin 650.000 de maşini, dacă luăm în calcul cele 400.000 de la Dacia şi cele cel puţin 250.000 de la Ford Craiova. Şi România trebuie să înţeleagă, aşa cum au înţeles deja alte ţări, că industria auto este o „bijuterie“ pentru economie prin prisma veniturilor şi locurilor de muncă generate.

Autor: Bogdan Alecu

25.07.2019, 19:20 598

Christophe Dridi, directorul general al Automobile Dacia, spune că programul Rabla din acest an trebuie suplimentat pentru a ajunge la un total de 65.000 – 70.000 de tichete, având în vedere cererea din piaţă şi impactul asupra economiei. Dridi cere practic dublarea programului Rabla, care are alocate în prezent 35.000 de tichete.

 „Vânzarea locală a unui automobil produs în România aduce economiei în medie 3.700 de euro, sub formă de taxe şi impozite, indiferent că este produs de Dacia la Mioveni sau de Ford la Craiova, potrivit calculelor Asociaţiei Constructorilor de Automobile din România (ACAROM). De asemenea, producţia aduce locuri de muncă. În acest timp, importul de maşini rulate nu numai că nu aduce aceşti bani, dar aduce un risc pe şosele, poluare mai mare, şi costuri mai mari de mediu. Piaţa locală se confuntă cu un asediu al rablelor, cu 73% maşini fiind sub Euro 4, iar peste 80% au peste opt ani“, a spus Christophe Dridi, cel care conduce Group Renault România.

Din total vânzări în cadrul programului, Dacia a reprezentat în ultimii ani circa 40%.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO