Auto

Compania de curierat DPD: Creştem organic în România, nu ne uităm la achiziţii

Lucian Aldescu, CEO al companiei de curierat DPD România: Anul acesta cred că piaţa îşi va menţine ritmul de creştere şi va ajunge la 420 de milioane de euro

Lucian Aldescu, CEO al companiei de curierat DPD România: Anul acesta cred că piaţa îşi va menţine ritmul de creştere şi va ajunge la 420 de milioane de euro

Autor: Mădălina Panaete

24.02.2016, 00:05 381
Lucian Aldescu, CEO al companiei de curierat DPD România, spune că pe piaţa lo­cală am putea vedea tranzacţii în acest an, în contextul unor mişcări la nivel internaţional, care ar putea afecta şi piaţa locală. Anul trecut, UPS, un gigant cu afaceri de circa 60 mld. dolari, a anunţat investiţii de un miliard de dolari în Europa şi extinderea pe mai multe pieţe, iar TNT şi-a schimbat acţio­narul, ceea ce ar putea aduce şi o nouă strategie.
 
„În România mai sunt într-adevăr companii mici care pot fi cumpărate, dar să vedem ce vor face jucătorii mari. Noi ne concentrăm pe creş­tere organică, nu avem planuri de achiziţii în Ro­mânia“, a spus Lucian Aldescu, care con­duce o companie cu afaceri de 20,5 milioane de euro anul trecut.
 
Piaţa de curierat, unde DPD ocupă a treia po­ziţie în livrările interne, s-a ridicat anul trecut la 370 mil. euro, în creştere cu 13% faţă de anul precedent, conform estimărilor DPD.
 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO