Auto

Cum a ajuns ARO de la top 5 maşini de teren vândute în lume la un experiment eşuat de privatizare

Cum a ajuns ARO de la top 5 maşini de teren vândute în lume la un experiment eşuat de privatizare

Autor: Ana Obretin

11.10.2012, 14:06 8900

Dacă, înainte de 1989, românii se luptau să dobândească o maşină de teren românească, acum peste ARO se aşterne praful istoriei.

Duminică, la "România, te iubesc!", corespondentul Ştirilor Pro TV Cosmin Savu încearcă să descâlcească încrengătura de afaceri şi de personaje care au jucat un rol nefast în istoria acestui brand.

"Maşina care s-a aflat în top 5 maşini de teren vândute în lume a devenit subiectul unui experiment eşuat în lungul şir de privatizări din România postdecembristă", a declarat Cosmin Savu.

"O bătaie de joc la adresa generaţiilor de muncitori din Muscel, cei care păstrează viu spiritul maşinii româneşti. Politicieni, oameni de afaceri dubioşi şi foşti angajaţi de servicii secrete, cu toţii au jucat un rol în istoria fatală de la ARO", a completat corespondentul Ştirilor Pro TV.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO